تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

معارفه رونالدو محبوب‌تر از فینال جام جهانی!

  • کد خبر : 281395
  • 16 دی 1401 - 20:34

مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

ورزش سه: مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.

ورود کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی شور و شوق عجیبی در این کشور به وجود آورد و استقبال بی‌نظیری که از ستاره پرتغالی در این کشور شد نشان دهنده تاثیری بود که پیوستن رونالدو به النصر در افکار عمومی ایجاد کرده بود.

*تاثیر سی‌آرسون

کافی است به آمار دنبال‌کننده‌های باشگاه النصر در شبکه‌های اجتماعی نگاه کنیم تا این تاثیر را به وضوح ببینیم. با اعلام خبر رسمی انتقال کریستیانو به این باشگاه عربستانی تعداد دنبال‌کننده‌های النصر در اینستاگرام به سرعت افزایش یافت و این افزایش ناگهانی ابعادی باورنکردنی پیدا کرد.

این اما پایان تاثیر رونالدو نبود. مراسم معارفه سی‌آرسون به هواداران النصر را میلیونها نفر در سراسر دنیا تماشا کردند. امروز فاش شد که تعداد بینند‌های پخش تلویزیونی این مراسم حتی از تعداد بیننده‌های فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه بیشتر بوده است.

*تعداد ببینده‌های مراسم معارفه رونالدو چقدر بود؟

پدرو سپولدا روزنامه‌نگاری است که آمار بیننده‌های پخش تلویزیونی مراسم معارفه رونالدو را بررسی کرده است. او می‌گوید بیش از ۴۰ شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا این مراسم را پخش کردند و تعداد کل بیننده‌ها به عدد ۳ میلیارد نفر رسید!

این روزنامه‌نگار تعداد کل بیننده‌های فینال جام جهانی قطر که از این ۴۰ شبکه تلویزیونی پخش شده بود را با هم جمع زده و می‌گوید تعداد بینندگان مراسم معارفه رونالدو حتی از بیننده‌های فینال جام جهانی بیشتر بوده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x