تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

پیشنهاد وسوسه‌انگیز اماراتی ها به هافبک استقلال رسید/ ملی پوش آبی ها هوای رفتن کرد!

  • کد خبر : 281371
  • 16 دی 1401 - 20:32
پیشنهاد وسوسه‌انگیز اماراتی ها به هافبک استقلال رسید/ ملی پوش آبی ها هوای رفتن کرد!

هافبک دفاعی آبی ها با پیشنهادی از لیگ امارات مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

در شرایطی که استقلال نیم فصل نخست را با شکست ۲ بر صفر برابر تراکتور به پایان رساند که ممکن است در آغاز نیم فصل دوم، تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم شاهد باشیم و یکی از بازیکنانی که با یک پیشنهاد خارجی مواجه شده، روزبه چشمی است.

هافبک دفاعی آبی ها که هفته های موفقی را سپری کرد، توانست یک گل تاریخی را در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وارد دروازه ولز کند و پس از آن، در شهرآورد پایتخت نیز مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد تا دو مورد از مهمترین گل های دوران ورزشی خود را ظرف یک ماه به ثمر رسانده باشد.

چشمی که غیرمنتظره ترین بازیکن حاضر در فهرست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی بود، عملکرد خوبی در این پیکارها داشت و پیش از آن نیز توانسته بود خود را به ترکیب اصلی استقلال تحمیل کند که البته درخشش او در قطر، زمینه ساز رسیدن پیشنهاداتی برای این بازیکن شده است.

طبق اخبار رسیده، پیشنهادی از لیگ امارات به دست روزبه چشمی رسیده و ظاهرا این بازیکن علاقه مند است برای دومین بار حضور در لیگ های حوزه خلیج فارس و لژیونری را تجربه کند.

تیمی که خواستار جذب روزبه شده، در رقابت های ادنوک لیگ حضور دارد که البته پیشنهاد مذکور، ارتباطی با فرهاد مجیدی و تیم اتحاد کلباء ندارد. ظاهرا چشمی نیز این موضوع را به گوش مدیران رسانده و قصد دارد نیم فصل از استقلال جدا شود.

باید دید وضعیت قرارداد چشمی و استقلال به چه گونه ای است و او به چه شکلی می تواند از جمع آبی پوشان جدا شود و آیا اصولا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه، اما چیزی که مشخص است پیشنهاد این تیم قدیمی اماراتی، حسابی روزبه را هوایی کرده که نیم فصل دوم را در ادنوک لیگ امارات بازی کند.

پیش از این نیز چشمی پس از پایان لیگ نوزدهم با پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر مواجه شد و به تیم ام الصلال پیوست ولی پس از یک فصل، دوباره و در ابتدای لیگ بیست و یکم به استقلال بازگشت و با آبی پوشان عنوان قهرمانی فصل قبل را از آن خود کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x