تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شهید سلیمانی تاثیرگذارترین مرد میدان مقاومت است

  • کد خبر : 281280
  • 14 دی 1401 - 9:05

استاندار البرز طی پیامی به مناسبت سالروز شهادت “سردار سلیمانی” گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذارترین مردم میدان مقاومت و نماد رشادت خدمت به مردم است.

به گزارش کمال مهر، در متن پیام مجتبی عبداللهی آمده است: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ یکی از بزرگترین قهرمانان عدالت گستری، آزادی خواهی و مبارزه با ظلم در جهان است و عمر با برکت خود را در راه دفاع از میهن اسلامی و مبارزه با کفر و اشرار عالم صرف کرد.
عبداللهی تاکید کرد: در سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام، پیمان می بندیم به عنوان سرباز مکتب سلیمانی، رهروی شایسته در مسیر آرمان های والای این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی باشیم.
استاندار البرز در ادامه این پیام اظهار کرد: عروج ملکوتی شهید والامقام و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و برای روح بلند این سردار پرافتخار، علو درجات مسالت دارم.
سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس و هشت تن دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد در عملیاتی تروریستی به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x