تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی منازل روستایی البرز ابلاغ شد

  • کد خبر : 281271
  • 12 دی 1401 - 21:56

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز اعلام کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی این استان ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، علی محمدی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : با توجه به هماهنگی‌انجام شده امکان پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان فراهم شده است.
وی ادامه داد: بازپرداخت این وام ۲۰ ساله و با نرخ کارمزد پنج درصد در نظر گرفته شده است هرچند نرخ تسهیلات مختلف در سیستم بانکی کشور ۱۸ درصد است اما با کمک بنیاد مسکن و دولت این اختلاف ۱۳ درصدی در راستای حمایت از روستائیان ایجاد شده است تا با استفاده از آن شاهد ساخت خانه هایی ایمن در روستاها باشیم.
محمدی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز اگر متقاضیان وجود داشته باشند این اعتبار قابل پرداخت است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: متقاضیانی که از تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ نسبت به انعقاد قرارداد با بانک عامل اقدام نموده و ضمن دریافت بخشی از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی تاکنون آن را تقسیط نکرده ا ند مشمول دریافت تسهیلات متمم می شوند.
وی ادامه داد: این افراد می توانند ۱۰۰ میلیون تومان دیگرتسهیلات دریافت کنند تا بتوانند با این مابه‌التفاوت تسهیلاتی منازل خود را تکمیل کنند.
استان البرز دارای حدود ۲۹ هزار واحد مسکونی روستایی است که نزدیک به ۲۱ هزار واحد آنها نوسازی و مقاوم سازی شده و هشت هزار واحد دیگر نیز در انتظار بازآفرینی و مقاوم سازی هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x