تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

دستگیری بدل انداز در نظرآباد

  • کد خبر : 281264
  • 12 دی 1401 - 1:02

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که اقدام به فروش طلای بدلی به چند واحد طلافروشی کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیژن جنتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام یکی از مالکان طلا فروشی در خصوص فروش طلای بدل به او در این شهرستان،‌ بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی در محل حضور پیدا کرد.
وی افزود: ماموران در بررسی اظهارات مالک طلافروشی دریافتند که متهم با حضور در مغازه طلافروشی و اعلام اینکه مقادیری طلا دست دوم برای فروش دارد، قصد فریب و کلاهبرداری را داشته که با تست سنگ محک توسط مالک طلا فروشی متوجه بدل بودن طلا شدند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری ۱۱ مرکزی نظرآباد، نامبرده ابتدا منکر هر گونه ارتکاب فعل مجرمانه شد اما با روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ “جنتی” با بیان اینکه متهم با همکاری همدستان خود اقدام به آبکاری لیزری طلاهای بدل می نمود، گفت: این شخص در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره بدل اندازی اقرار و کارشناسان ارزش کلاهبرداری وی را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام انتظامی در خاتمه ضمن بیان تلاش جهت دستگیری سایر همدستان متهم ادامه داد، هرگونه خرید طلا از مشتری با احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام و نسبت به تست سنگ محک طلاهای خریداری اقدام کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x