تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برنامه های پروازهای مسافری داخلی و بین المللی فرودگاه بین المللی پیام اعلام شد

  • کد خبر : 281262
  • 11 دی 1401 - 15:33

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز از برقراری پروازهای داخلی و بین المللی از مبدا این فرودگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجتبی شمس نژاد روز یکشنبه گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در بخش هوانوردی این فرودگاه وجود دارد به همین منظور رایزنی و مذاکراتی با ایرلاین ها با هدف انجام پروازهای داخلی و بین المللی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته از چهاردهم دیماه جاری پروازها به مقصد مشهد مقدس و نجف اشرف از مبدا فرودگاه بین المللی پیام و بالعکس برقرار خواهد شد.
شمس نژاد با بیان اینکه این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود ، تصریح کرد: پرواز داخلی از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از چهاردهم دیماه آغاز می شود و چهارشنبه ها به صورت رفت و برگشت ادامه دارد.
این پرواز ساعت ۱۸ هر چهارشنبه از مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و ساعت ۱۹ پیام را ترک خواهد کرد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: همچنین پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف از پانزدهم دیماه آغاز می شود و روزهای پنجشنبه انجام خواهد شد.
شمس نژاد گفت: این پرواز ساعت ۹:۴۰ هر پنجشنبه از مبدا نجف اشرف در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و در ساعت ۱۱:۱۵ همان روز پیام را به سمت نجف اشرف ترک خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x