تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

سامانه پیامکی ۱۱۰۲۶ برای ارتباط شهروندان با پلیس البرز

  • کد خبر : 281247
  • 09 دی 1401 - 16:07

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به راه اندازی سامانه پیام کوتاه در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفت: شهروندانی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۱۰۲۶ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

سرهنگ فرهاد چراغی در تشریح این خبر گفت: در راستای تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به فراوانی، تنوع و گسترش ماموریت های فرماندهی انتظامی در سراسر کشور، در تاریخ بیستم مهرماه سال ۱۳۷۹ مرکز فوریت های پلیسی با شماره تلفن ۱۱۰ در سراسر کشور راه اندازی و آغاز به کار کرد.
وی افزود: اینک با گذشت بیش از ۲۴ سال از عمر این اقدام موفق، به طور میانگین روزانه بیش از ۳ هزار تماس با مراکز ۱۱۰ در سراسر استان برقرار می شود که از این تعداد، بیش از نیمی منجر به عملیات های پلیسی می شود که این امر بیانگر میزان استقبال، اعتماد و باور مردم و از طرفی انتظار به حق آنها از پلیس و افزایش توان پلیس در پاسخگویی به مردم است.
معاون عملیات پلیس البرز ادامه داد: در این راستا به منظور ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان و توسعه و هوشمندسازی فوریت های پلیسی ، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ رونمایی و راه اندازی شد تا شهروندانی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند از این طریق با ماموران ارتباط بگیرند.
این مقام انتظامی در تشریح قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ گفت: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه شامل پیش شماره ۱۱۰ و کد استان می باشد که به عنوان مثال استان البرز ۱۱۰۲۶ آماده دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی این استان می باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x