تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

۲ شهرستان البرز عاری از معتاد متجاهر هستند

  • کد خبر : 281244
  • 08 دی 1401 - 23:40

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ۲ شهرستان طالقان و اشتهارد در این استان به عنوان شهرستان های عاری از معتاد متجاهر هستند که مدیران دستگاههای مربوطه این مهم را رصد می کنند تا همچنان سیمای این ۲ شهرستان از معتاد متجاهر پاک بماند.

به گزارش ایرنا، محمد جواد کاظمینی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: اکنون اقدامات لازم برای پیشگیری از آلودگی سیمای شهری در شهرستان های استان البرز از حضور معتادان متجاهر با افزایش مراکز ساماندهی معتادان متجاهر انجام شده است.
وی بیان کرد: تعداد مراکز بازپروری معتادان البرز از یک مرکز در سال های گذشته ، به سه مرکز افزایش یافته که این مهم نقش موثری را در جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر دارد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: در طول ۴۳ سال گذشته تنها یک مرکز ساماندهی معتادان متجاهر در شهر کرج وجود داشت که امروز علاوه بر کرج در شهرستانهای چهار باغ و نظرآباد نیز یک مرکز ساماندهی ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: پراکندگی معتادان متجاهر در نقاط مختلف شهر کرج از دغدغه های شهروندان بود که با راه اندازی سه مرکز ساماندهی این افراد در شهرستان کرج برای اقدامات موثرتر در تلاش هستیم .
اکنون ۵۵ مرکز درمان میان‌مدت اعتیاد در استان البرز فعال است که هفت هزار و ۵۰۰ نفر در سه ماهه نخست امسال و ۱۸ هزار نفر در سال گذشته از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.
شهرستان طالقان با بیش از ۸۰ روستا به عنوان شمالی ترین شهرستان و اشتهارد با سه شهرک صنعتی و بیش از ۲ هزار واحد تولیدی به عنوان قطب صنعتی استان البرز به شمار می روند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x