تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

دستگیری کلاهبرداران خرید و فروش خودرو در البرز 

  • کد خبر : 281242
  • 08 دی 1401 - 23:40

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: هفت متهم که از طریق سایت های خرید و فروش خودرو ، ۱۳۰ فقره از مالکان خودروها کلاهبرداری کرده بودند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند کلاهبرداری از طریق خرید خودرو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کلاهبرداران ابتدا سوژه های خود را از بین افرادی که خودرو خود را آگهی کرده اند انتخاب و پس از انجام قرار حضوری ، اقدام به تنظیم قولنامه می نمودند.
محمدیان گفت: برخی افراد این باند پس از هدایت مالک خودرو به یک دفترخانه ثبت سند با چکش ضرباتی به قسمت زیر صندوق عقب خودرو وارد می کردند و ضرب دیدگی خودرو را به تائید
کارشناس رنگ می رساندند ، سپس دریافت مبالغی به عنوان ضرر و زیان در قولنامه قید می شد .
وی با اشاره به شناسایی هفت کلاهبردار در این خصوص بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته همه متهمان در چند نقطه از استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمدیان اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۱۳۰ فقره کلاهبرداری از این طریق اعتراف کردند و بررسی حساب این افراد نشان از جابجایی بیش از ۴۲ میلیارد ریال مبالغ کلاهبرداری دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x