تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

استاندار البرز: ادارات باید مصرف گاز را ۳۰ درصد کاهش دهند

  • کد خبر : 281235
  • 08 دی 1401 - 11:55

استاندار البرز گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در زمینه کاهش ۳۰ درصدی مصرف گاز اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی چهارشنبه شب در نشست قرارگاه تامین مسکن استان البرز افزود: اکنون تناسبی بین مصرف های عموما بی رویه و تولید گاز، وجود ندارد بنابراین باید الگوی مصرف با فرهنگ‌سازی و اراده ای جدی، تغییر یابد.
وی با تاکید بر ضرورت تمرکز ویژه مدیران در راستای تحقق اهداف قرارگاه مسکن البرز، بیان کرد: باید تعاونی های مسکن تمام ادارات و دستگاه های استان راه اندازی شود و در غیر این صورت، عدم نیاز پرسنل به مسکن طی نامه ای از سوی مدیر مربوطه کتبی اعلام شود.
استاندار البرز ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان بسته های حمایتی و ویژه ای در جهت حمایت از تعاونی ها و مسکن محرومین پیش بینی و اعلام کند.
عبداللهی گفت: ایجاد مسکن های کارگری با استفاده از مشارکت بخش خصوصی و همچنین واگذاری زمین به ویژه در شهرستان اشتهارد مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: یکی از مهمترین مسوولیت های این قرارگاه، ارایه طرح ویژه ای با عنوان مسکن جوانان است که باید در کمترین زمان ممکن تهیه و اجرایی شود.
استاندار البرز گفت: با توجه به فعالیت قرارگاه مسکن، انتظار می رود که مردم شاهد تحول ملموسی در این زمینه باشند در غیر این صورت اقدامات و جلسات مورد قبول نخواهند بود.
وی افزود: براساس بازدید های صورت گرفته از مسکن های مهر استان و دیدار و گفت وگو با مردم، مشکلات و کمبودها احصا شده بنابراین مدیران مربوطه باید نسبت به حل آنها اقدام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x