تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

صیادمنش: تیم ملی در جام ملت‌ها موفق می‌شود!

  • کد خبر : 281206
  • 07 دی 1401 - 17:05
صیادمنش: تیم ملی در جام ملت‌ها موفق می‌شود!

مهاجم غایب تیم ملی در جام جهانی از امیدواری به موفقیت در جام ملت‌های آسیا می‌گوید.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی شاغل در چمپیونشیپ، پس از مدتها دوری از مسابقات رسمی بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ، سرانجام در بازی روز دوشنبه تیمش مقابل بلک‌پول به میدان رفت.

هال‌سیتی که در آن مسابقه با یک گل از حریف عقب بود، بعد از ورود صیادمنش موفق به کسب نتیجه مساوی شد تا بازگشت ستاره جوان فوتبال ایران به ترکیب ببرها، خوش‌یمن بود.

روزنامه ایران ورزشی به بهانه بازگشت اللهیار به میادین مصاحبه‌ای با این بازیکن ترتیب داده که در ادامه آن را می‌خواند؛

* مربی‌تان در مصاحبه قبل از بازی‌تان به‌شدت از بازی و قدرت فنی آن تعریف و تمجید کرده بود. در این رابطه چه صحبتی داری؟

– سرمربی‌مان جوان اما بسیار فکور و صاحب سبک است که بعد از آنکه فیلم بازی‌های مرا دیده بود نسبت به بازی و توانمندی‌های فنی‌ام ابراز علاقه کرده و نسبت به آنها تعریف وتمجید کرده بود که این مسأله واقعاً موجب خوشحالی من شده و عزمم را برای تلاش و موفقیت هر چه بیشتر در هال سیتی بیشتر ساخته و به نوعی روحیه و اعتماد به نفسم را بالا برده بود. به همین دلیل با انگیزه مضاعف و بالایی تمرین کرده و خودم را خیلی خوب آماده بازی ساخته بودم.

* اما چرا از ابتدا فرصت بازی پیدا نکردی؟

– به هر حال مدت نسبتاً طولانی بازی نکرده بودم. از این‌رو سرمربی‌مان هم در مصاحبه قبل از بازیشان در خصوص من گفته بودند که اگر پزشکان تیم اجازه دهند حتماً از ابتدای بازی از من استفاده خواهند کرد اما شاید از آنجا که مدت نسبتاً طولانی بازی نکردم جانب احتیاط را در مورد من رعایت کرده و در دقیقه ۶۰ بود که فکر کنم برای تیمم به میدان رفتم.

* و اتفاقاً اولین حضورت هم برای تیمت مثمر‌ثمر واقع شد.

– خدا را شکر که در کنار تلاش سایر همبازیانم در ورزشگاهی که مملو از تماشاگر بود و با وجود آنکه مدت‌ها از بازی رسمی به دور بودم و تنها در تمرینات تیمم حضور داشتم، در یک صحنه با یک سرتوپ زدن بازیکن حریف را فریب داده و برای یکی از عناصر تیمم موقعیت خوبی فراهم ساختم که خوشبختانه او هم با پاسی خوب زمینه ساز گل زدن هم‌تیمی‌ام شد تا از بازی دست خالی بیرون نیاییم.

1750724

* اما به نظر مانند بازی مقابل تیم چهارم جدول باز هم به حق خودتان نرسیدید؟

– بله در آن دیدار هم سرمربی تیم چهارم جدول از بازی تیم ما بسیار تعریف و تمجید کرده و در پایان هم به این مسأله اشاره و ابراز تعجب کرده بودند که چطور با آن قدرت بازی می‌کنیم و در قعر جدول قرار داریم و البته شرایط بهتری را در ادامه فصل برای تیمم پیش‌بینی کرده بودند.

* اما تیم‌تان با وجود این در دو بازی اخیرش موفق به برد نشده و هنوز در ته جدول قرار دارید؟

– بدشانسی نصیب‌مان شده ، مثلاً در همین بازی‌مان یک بار توپ را به تیرک حریف کوبیدم و سه، چهار موقعیت خوب هم برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم اما من به تیمم خیلی خوشبینم.

* واقعاً چطور با وجود قعر‌نشینی‌به تیم‌تان امیدواری؟!

– برای اینکه مربی خوب و کاربلدی داریم و در هر بازی خوب موقعیت خلق می‌کنیم اما کمی بدشانسیم که این بدشانسی‌مان تمام شده و با توجه به اینکه تقریباً یک نیم فصل دست نخورده باقی مانده ما حتماً از ته جدول جدا شده و به وضعیت خودمان سر و سامان خواهیم داد و با جایگاه مناسبی فصل را تمام خواهیم کرد.

* جام جهانی تمام شد و تیم ملی ما باز هم موفق به صعود از گروهش نشد. در این رابطه چه صحبتی داری؟

– به نظر من جام جهانی هر چه که بود تمام شده ، به همین دلیل دیگر نباید به چیزی که تمام شده فکر کنیم و باید به فکر آینده باشیم.

* یعنی با حضور چند تیم موفق مانند ژاپن و کره و عربستان و حتی قطر میزبان ما می‌توانیم در جام ملت‌ها به قهرمانی امیدوار باشیم؟!

– حتماً اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم با توجه به فرصتی که در اختیار داریم، قادریم در جام ملت‌ها موفق باشیم چون ایران همیشه یکی از بهترین‌های آسیا بوده است و ما بدون شک هنوز هم یکی از قدرت‌های آسیا هستیم.

1728859

* در خصوص جام جهانی حرف بزن که فوتبال چه تیمی را بهتر دیدی؟

– تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی حضور داشتند اما من واقعاً دو تیم فینالیست اخیر را بهترین تیم‌ها می‌دانم چون هم فرانسه عالی بود و هم تیم آرژانتین که من هر دو تیم را واقعاً دوست داشتم و قوی‌تر از تیم‌های دیگر می‌دانم و رسیدن به فینال قدرت برتر دو تیم فینالیست را نشان داد اما با تمام احترامی که برای فرانسه قائل هستم باید بگویم قهرمانی جام جهانی حق مسی و تیم آرژانتین بود.

* در این جام جهانی چه بازیکنی را بهترین دیدی؟

– مسی کاملترین بازیکن جام بود و واقعاً استحقاق گرفتن یک جام جهانی را در کارنامه پر افتخارش داشت که به آن هم رسید اما جدا از مسی من فکر می‌کنم واقعاً امباپه هم خیلی استثنایی بود و نشان داد که بهترین است. در واقع مسی فوق ستاره و امباپه واقعاً استثنایی بود که نشان داده یک بازیکن مهارنشدنی و بی‌نظیر است که بهترین بوده و آینده متعلق به اوست.

* حرف‌های پایانی‌ات را در رابطه با مواردی بگو که احیاناً از ذهن من دور مانده.

– اگر در بازی بعدی‌مان باشم حتماً بهتر بازی خواهم کرد چون بازی‌مان مقابل بلکپول اولین بازی بود و در بازی بعدی‌مان حتماً بهتر ظاهر خواهم شد و راندمان من برای تیمم حداکثر خواهد شد و سعی می‌کنم خیلی زود جواب اعتماد سرمربی‌ام را بدهم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x