تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سیمئونه: من مشکل اتلتیکو هستم

  • کد خبر : 281197
  • 07 دی 1401 - 17:04
سیمئونه: من مشکل اتلتیکو هستم

بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ورزش سه، دیگو سیمئونه معتقد است اتلتیکو مادرید تیم بسیار با استعدادی دارد اما او به عنوان مربی آن‌ها را ناامید کرده است.

اتلتیکو در فصل ۲۰۲۰-۲۱ قهرمان لالیگا بود، با این حال آن‌ها در این دوره از مسابقات با قهرمانی فاصله زیادی دارند. بارسلونا با ۳۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم سیمئونه با ۲۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. اما مربی فکر می‌کند که تیمش هنوز هم می‌تواند صدر جدول را به چالش بکشد و می‌گوید او باعث شده تا اوضاع برای تیمش در لالیگا سخت شود‌.

سیمئونه روز چهارشنبه پیش از رویارویی با الچه گفت: «ما تیم فوق العاده‌ای داریم و چهار بازیکن در فینال جام جهانی داشتیم. شاید کسی که همه چیز را به خوبی انجام نمی‌دهد، مربی تیم باشد. ما تیم فوق العاده‌ای داریم. من کسی هستم که باید پیشرفت کنم تا آن‌ها بتوانند سطح خود را در لالیگا بالا ببرند. آن‌ها کم و بیش همان نام‌هایی هستند که لالیگا را برده‌اند. بهترین‌های لالیگا اینجا هستند؛ آنخل کوریا، یانیک کاراسکو، ژائو فلیکس، خوزه خیمنز و ما این فصل آنتوان گریزمان را هم اضافه کردیم. به نظر من مربی کسی است که بیش از هر شخص دیگری مسئول این نتایج است.»

به همین دلیل، سیمئونه نگران پنجره نقل و انتقالات ژانویه نیست و در عوض بر روی تناسب اندام بازیکنان کلیدی و آماده‌سازی آن‌ها تمرکز می کند.

او گفت: «وقتی روی هر چهار پا بایستیم، قوی می‌شویم. ما به هر چهار پای خود قدرت حیوانی آن نیاز داریم. ما سال ها این را ثابت کرده‌ایم و به آن ادامه خواهیم داد.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x