تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ژاوی و مسی نظر بوسکتس را عوض کردند

  • کد خبر : 281191
  • 07 دی 1401 - 17:04
ژاوی و مسی نظر بوسکتس را عوض کردند

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» : گروه ورزشی: قرارداد سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسا، در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. باشگاه اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام از لیگ ایالت متحده، به شدت خواهان جذب کاپیتان بارسلونا و البته لیونل مسی شده […]

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

گروه ورزشی: قرارداد سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسا، در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. باشگاه اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام از لیگ ایالت متحده، به شدت خواهان جذب کاپیتان بارسلونا و البته لیونل مسی شده و قصد دارد در فصول آینده توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان را به خود جلب کند. دو ماه پیش سرخیو بوسکتس فاش کرد در ماه فوریه تصمیم نهایی خود را ابتدا به بارسلونا و بعد به اهالی فوتبال اعلام خواهد کرد.
1752733
در همین رابطه امروز موندودپورتیوو گزارش داد که پس از انتشار اخبار مربوط به تمدید قرارداد لیونل مسی با پی اس جی که قرار است به زودی رسمی شود و نیز صحبت‌های متقاعد کننده ژاوی با او، کاپیتان بالاخره در تصمیم خود تجدید نظر کرده و حالا به ماندن در بارسا نزدیک تر از همیشه است. در واقع یکی از مهمترین دلایل بوسکتس برای رفتن به اینتر میامی، هم تیمی شدن دوباره با مسی بود ولی قهرمانی در جام جهانی نظر مسی را تغییر داده و او تا ۲۰۲۴ در پاریس ماندنی خواهد بود. طبق ادعای موندودپورتیوو، در هفته های پیش رو مذاکرات تمدید بارسا با بوسکتس که متوقف شده بود، از سر گرفته خواهد شد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x