تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ورزشگاه ماهشهر چطور مجوز میزبانی از مسابقات را به دست آورد؟‌…

  • کد خبر : 281159
  • 07 دی 1401 - 6:31

اقتصاد ایران: ورزشگاه شهر ماهشهر با وجود مشکلاتی که دارد اما برای میزبانی مسابقات تأیید شده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرگزاری فارس، با وجود تأکید زیاد کمیته مسابقات سازمان لیگ برای رعایت الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت برگزاری بازی‌ها اما هنوز هم برخی از ورزشگاه‌های کشور برای مسابقات لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر دچار نقایصی هستند که مشخص نیست چه زمانی این مشکلات برطرف خواهد شد.

این در حالی است که با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باید نواقص و ایرادات ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌ها برطرف شود یا به کمترین حد خود برسد تا با این کار ورزشگاه‌های کشور در لیگ‌های برتر و لیگ دسته اول به ایده‌ال‌های این کنفدراسیون نزدیک شوند اما با وجود این تأکیدات همچنان مشکلات در برخی از ورزشگاه‌ها وجود دارد که قابل کتمان نیست.

در لیگ برتر برخی از ورزشگاه‌ها دچار نقایصی هستند که البته تلاش‌هایی برای رفع آنها وجود دارد اما در لیگ دسته اول انگار شرایط متفاوت است و با وجود مشکلاتی که در برخی از ورزشگاه‌ها وجود دارد انگار اراده‌ای برای رفع آنها وجود ندارد که این مسأله باعث شده تا خیلی از تیم‌ها دچار مشکلاتی شوند.

به طور مثال ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر که میزبانی بازی‌های خلیج‌فارس این شهر را بر عهده دارد پیش از آغاز فصل و حتی تا هفته دوازدهم لیگ دسته اول مورد تأیید نمایندگان سازمان لیگ قرار نداشت. مشکلات سکوی تماشاگران، مشکلات رختکن، وضعیت زمین چمن، نور ورزشگاه، امنیت تیم‌ها و …باعث شده بود تا ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر مورد تأیید قرار نگیرد و به همین خاطر تیم خلیج‌فارس بازی‌های خود را در ورزشگاه‌های دیگر انجام می‌داد، اما با وجود باقی ماندن این مشکلات از هفته دوازدهم به بعد این ورزشگاه مورد تأیید مسؤولان برگزاری قرار گرفت تا شهرداری ماهشهر ناگهان در زمین خودش میزبان شود!

استفاده مکرر از این ورزشگاه همچنین باعث شده تا چمن آن بی‌کیفیت شود که این موضوع نه تنها برای تیم میهمان کار را سخت می‌کند بلکه تیم میزبان هم دچار مشکلاتی خواهد شد که باعث می‌شود دو تیم نتوانند در این زمین کیفیت همیشگی خود را نشان دهند. مشخص نیست ورزشگاه شهر ماهشهر که مورد تأیید قرار نگرفته بود، در شرایطی که نواقص آن برطرف نشده چطور ناگهان تأیید شد؟

این در  حالی است تیم‌هایی که در این زمین به میدان رفته‌اند بارها از وضعیت نامناسب ورزشگاه سخن به میان آوردند اما سازمان لیگ واکنشی به این مسائل نشان نداده است. فصل گذشته ورزشگاه وطنی قائم‌شهر که دچار مشکلاتی بود، هرگز مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگرفت تا نساجی در شهرهای مختلف میزبان رقبای خود باشد اما حالا مسئولان برگزاری بازی‌ها روند متفاوتی نسبت به ورزشگاه ماهشهر در پیش گرفته‌اند.

پایان پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x