تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

بودجه عمرانی و خدماتی مدیریت شهری کرج ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت

  • کد خبر : 279971
  • 17 آذر 1401 - 2:17

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با تصویب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار متمم، بودجه بودجه عمرانی، خدماتی و جاری مدیریت شهری کرج به ۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایرنا، مسعود محمدی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با افزایش این رقم ، اعتبارات سال جاری مدیریت شهری کرج از ۶ هزارو ۱۰۱ میلیارد تومان به ۶ هزار و۱۶۳ میلیارد تومان رسید.
محمدی اظهار داشت: در اواخر آبان سال جاری، لایحه متمم بودجه سال ۱۴۰۱ به شورای شهر ارسال شد که با همکاری و مساعدت اعضای شورای شهر ، ۱۱ نشست فشرده کارشناسی با حضور شهردار، معاونت ها و مدیران شهرداری برگزار شد و تمام موارد عمرانی، هزینه ای، جاری و درآمدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بودجه مصوب ۱۴۰۱ مبلغ ۶ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان و متمم پیشنهادی شهرداری ۶ هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان بودکه متمم مصوب ۱۴۰۱ شورای شهر در کمیسیون ‌تلفیق با رقم ۶ هزار و ۱۶۳ هزار میلیارد تومان مصوب گردید.
محمدی در خصوص بودجه ماده ۶۸ نیز افزود: بر اساس ماده ۶۸ با اوراق ۴۹ درصد، هزینه ای و ۵۱ درصد عمرانی داشتیم که در موضوع رعایت ماده ۶۸ هم با همکاری، مساعدت و جلسات متعدد کارشناسی که انجام شد، این موضوع نیز تحقق یافت.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: اتفاقی که در متمم بودجه ۱۴۰۱ افتاد، ظرفیت های تباصری بود که با پیشنهاد شهرداری و کارشناسی اعضای شورا، تبادل نظراتی صورت گرفت، ۱۵ تبصره نیز پیشنهاد شده بود که ۱۴ مورد از این تباصر، مصوب شد ؛این‌ تباصر کمک‌ می کند در ظرفیت های تملکی و عمرانی بتوانیم فضایی رقابتی در سازمان ها و مناطق داشته باشیم.
محمدی یادآور شد: تسریع در مصوب شدن متمم بودجه در کمیسیون تلفیق موجب جذب هزینه های عمرانی و در نهایت عملکرد مناسب در تفریغ بودجه است و فرصتی مناسب برای مدیریت شهری جهت شروع بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض و بهای خدمات و امثال آن خواهد شد.
شورای اسلامی شهر کرج ۱۳ عضو دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x