تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود

  • کد خبر : 279960
  • 16 آذر 1401 - 14:52

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری نسبت به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هر چه سریعتر اقدام نماید؛ خواستار اجرای طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی شهر شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهرها دارای ترافیک شدید است؛ مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفرهای به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود:یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می شود مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک است که فلسفه وجودی این طرح‌ها، عدم استفاده از خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.
علیرضا رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر را لازم عنوان کرد و افزود: شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به سرانجام برساند و مصوبات بالادستی را نیز اتخاذ نماید.
نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در پایان خواستار ارائه طرح مذکور شد و گفت: شهرداری کرج در زمینه محدودیت تردد زوج و فرد خودرو و همچنین امکان زیر ساخت های دوربین ها و ثبت جرائم را هر چه سریعتر تکمیل کند تا بتواند حداقل در زمستان و آستانه نوروز به بهره برداری برساند و تردد شهروندان در هسته مرکزی راحت‌تر و سریعتر شود. در این زمینه لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح آن به شورا اقدام نماید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x