تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

فرمانداران و شهرداران البرز ملزم به تدابیر لازم برای اسکان بی پناهان شدند

  • کد خبر : 279797
  • 14 آذر 1401 - 15:03

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: به دستور استاندار البرز تمام فرمانداران و شهرداری ها ملزم شده اند تا تدابیر لازم را برای جمع آوری و اسکان بی سرپناهان در فصل سرما اتخاذ کنند.

محمد جواد کاظمینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس شهرداری ها باید محل اسکان ثابت و سیار در حوزه خود برای ساماندهی این افراد بی پناه مشخص کنند.
وی با بیان اینکه استاندار البرز تاکید ویژه ای برای جمع آوری و اسکان بی سرپناهان دارد، گفت : برای جمع آوری افراد بی سرپناه در سطح شهرهای استان البرز باید گشت زنی شود و افرادی که نیاز درمان دارند باید آنها را به مراکز درمانی ارجاع داد.
کاظمینی یاد آورشد: با توجه سرد شدن هوا طی ۲ روز گذشته ضمن پیگیری تلفنی از فرمانداران استان، پیام تاکیدی استاندار البرز برای جمع آوری و اسکان بی سرپناهان از سطح شهر ها در شب های سرد پاییزی اعلام شده است .
وی با بیان اینکه همه ما در این مسوولیت اجتماعی نقش داریم تاکید کرد: در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز نیز اجرای این طرح از سوی استاندار جهت اجرا مصوب شده است.
افزایش شمار مراکز ماده ۱۶ البرز
کاظمینی گفت: تعداد مراکز بازپروری معتادان البرز از یک مرکز در سال های گذشته ، اکنون به سه مرکز افزایش یافته که نقش موثری را در جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر دارند.
وی اضافه کرد: اکنون گرمخانه در تمام شهرستان ها فعال شده و از شهرستان کرج نیز درخواست شده تا به واحدهای گرمخانه های خود اضافه کند و یک مرکز جدید نیز اضافه شده است .
اکنون ۲ گرمخانه یک مورد گرمخانه مردان به ظرفیت ۱۱۰ نفر و مورد دیگر گرمخانه بانوان با ظرفیت ۷۰ نفر در۲ نقطه کلانشهر کرج فعال هستند و به افراد بی خانمان خدمات ارایه می دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x