تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۷۰ روستای البرز از نعمت گاز برخوردار شدند

  • کد خبر : 279794
  • 14 آذر 1401 - 15:02

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: ۱۷۰ روستا از حدود ۳۰۰ روستای استان البرز از نعمت گاز برخوردار شدند.

سید رضا غفاریان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۳۰ روستای دیگر استان در برنامه گازرسانی قرار دارند که مناطق کوهستانی و صعب العبور در اولویت کاری قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: شهرستان کوهستانی طالقان دارای ۸۰ روستا است که ۲۵ روستای آنها تا شهریورماه ۱۴۰۰ تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته و شهریورماه سال گذشته تا شهریورماه امسال نیز ۳۵ روستای دیگر این شهرستان به شبکه گاز سراسری پیوستند.
غفاریان گفت : برای گازرسانی به ۲۰ روستای باقی مانده پیمانکار مشخص شده و حداکثر تا تابستان سال آینده گازدارخواهند شد که طالقان هم جزو شهرهای سبز استان البرز می شود.
وی با بیان اینکه بیشتر شبکه های گازرسانی به سبب گستردگی کار زمانبر است، بیان داشت: اکنون ۹۹.۹ درصد شهرنشینان البرز از خدمات گاز استفاده می کنند و تا سال ۱۴۰۲ با گازرسانی به شهر آسارا، استان البرز جزو معدود استان های سبز کشور می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار داشت: برای رسیدن تحقق طرح های گازرسانی استان البرز ۱۶ پیمانکار را به کار گرفته ایم تابتوانیم کارها را به صورت جهادی پیش ببریم.
وی در مورد خدمات رایگان شرکت گاز استان البرز گفت: این شرکت سه خدمت، شامل حق اشتراک برای خانواده های زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد، حق اشتراک برای رزمندگان و ایثارگران، گاز بها تا سقف پیش بینی شده و لوله کشی داخل ساختمان برای خانواده های زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی را به ضورت رایگان در نظر گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: هدف دشمن سیاه نمایی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران است در حالیکه با توجه سال هایی که از شکل گیری انقلاب می گذرد به بیشتر روستاها در اقصی نقاط کشور خدمات ارائه شده است که این اقدامات و خدمات را باید با قبل از انقلاب مقایسه کرد.
شرکت گاز استان البرز ببیش از ۹۰۰ هزار مشترک خانگی ،‌صنعتی تجازی و امثال آن دارد.
اکنون نیز بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان البرز تحت پوشش خدمات شرکت گاز قرار دارند.(جمعیت روستایی البرز حدود ۲۰۰ هزار نفر است.)

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x