تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کنده: گردنبند را فراموش کردم، عمدی نبود

  • کد خبر : 279729
  • 13 آذر 1401 - 21:42
کنده: گردنبند را فراموش کردم، عمدی نبود

ژول کنده، مدافع فرانسه، بعد از بازی تیمش با لهستان درباره گردنبند جنجالی‌اش در این مسابقه صحبت کرد و گفت فراموش کرده گردن‌بند خود را پیش از شروع مسابقه باز کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، ژول کنده مدافع راست فرانسه در دیدار امشب فرانسه و لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با یک گردنبند طلایی مشغول انجام بازی بود. طبق قوانین فیفا، بازیکنان از به همراه داشتن هرگونه وسایل تزیینی  زینتی مانند انگشتر یا گردنبند ممنوع هستند.

همواره و پیش از شروع مسابقات، معمولا تیم داوری، بازیکنان را چک می کنند تا وسایل اضافی به همراه نداشته باشند اما ژول کنده یک گردنبند طلایی را در دیدار برابر لهستان بر گردن آویخته بود که در دقیقه ۴۲ توسط کمک داور اول دیده شد. در زمانیکه کنده قصد داشت یک پرتاب اوت را به سود فرانسه انجام دهد، کمک داور مانع از انجام این کار شد و از او خواست تا گردنبند را از گردن خارج کند. بازی برای لحظاتی متوقف شده بود تا یکی از اعضای نیمکت فرانسه گردنبند کنده را از گردن او درآورد تا بازی روند عادی خود را دنبال کند.

در پایان بازی خبرنگاران همانطور که انتظار می‌رفت از این مدافع فرانسوی بارسلونا درباره گردنبند جنجالی‌اش پرسیدند. کنده در پاسخ گفت:” فراموش کرده بودم. این اتفاق تا حالا هیچوقت برایم نیفتاده بود. چه در اسپانیا چه در جاهای دیگر. داور فقط آمد و گفت گردنبند را باز کنم. اتفاق دیگری نیفتاد”.

کنده همچنین در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در مرحله یک‌چهارم با انگلیس بازی کند یا سنگال گفت:” ما الان به هتل می‌رویم تا بازی انگلیس و سنگال را تماشا کنیم. چون ما فوتبال را دوست داریم و رقیب خاصی را ترجیح نمی‌دهیم”.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x