تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فشردگی بازی ها در آستانه مسابقات غرب آسیا عادلانه نیست

  • کد خبر : 279617
  • 12 آذر 1401 - 16:46
فشردگی بازی ها در آستانه مسابقات غرب آسیا عادلانه نیست

مهران حاتمی گفت: اکنون تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات لیگ تحت فشار است و این موضوع برای نماینده غرب آسیا عادلانه نیست.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان  درباره شرایط این تیم برای حضور در غرب آسیا گفت: برای غرب آسیا به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد که آیا تمایلی به جذب بازیکن خارجی داشته باشند یا خیر و منتظر جواب مسئولان باشگاه هستم. به هر حال بازی‌های سختی است و در این وضعیت که هر هفته ۲ بازی انجام می‌دهیم. مسئولان فدراسیون بسکتبال باید شرایطی فراهم کنند که تحت فشار زیاد نباشیم تا راحت‌تر و بدون مصدوم به این رقابت‌ها برویم.

او ادامه داد: هر چه نباشد اکنون هم در لیگ بسکتبال  تحت فشار زیاد هستیم و این عادلانه نیست، زیرا نماینده ایران در غرب آسیا هستیم و می‌خواهیم در آنجا بهترین نتیجه را بگیریم. موظف هستیم تا اواسط هفته جاری لیست بازیکنان را به کنفدراسیون بسکتبال آسیا بفرستیم.

حاتمی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: خداراشکر همه چیز خوب است و برای بازی با مس کرمان در هفته جاری لیگ بسکتبال آماده می‌شویم. خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت ۲ بُرد خوب و مهم را به دست آوردیم که مطمئنا در ادامه مسیر می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال فکر می‌کنم بازیکنان در این ماه تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و ثمره آن منتج به نتایج خوب شد و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد تا بتوانیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

او  درباره بازی با مس کرمان گفت: مس کرمان تیم خوبی است که در زمین خودش بازی می‌کند و کنار آن هر تیمی برای ما قابل احترام است و سعی می‌کنیم بدون توجه به نام آن تیم با تمام قدرت برای بُرد برویم هر چند بازی در زمین حریف سخت است و نباید در هنگام بازی دچار لغزش شویم.

حاتمی درباره ارزیابی اش از  بازی‌های لیگ  بسکتبال تصریح کرد: تمام بازی‌ها سخت هستند و موضوع خوشحال‌کننده‌تر اینکه از دل همین لیگ جوانان خوب درخشیده‌اند و نفرات جدید می‌آیند ظهور می‌کنند و می‌توانند در لیگ شایستگی خودشان را نشان دهند. امیدوارم شرایط اقتصادی بهتر شود و جدا از آن هم باشگاه‌ها به قرارداد و مقررات خودشان پایبند باشند تا شرایط بهتری برای بسکتبال مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x