تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مصدومیت باعث از دست رفتن مدال طلا در مسابقات جهانی شد

  • کد خبر : 279614
  • 12 آذر 1401 - 16:46
مصدومیت باعث از دست رفتن مدال طلا در مسابقات جهانی شد

مهران برخورداری گفت: مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان تکواندو را به علت مصدومیت از دست دادم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

مهران برخورداری ملی پوش تکواندو درباره سطح مسابقات تکواندو قهرمانی جهان و کسب مدال برنز اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان سطح مشخصی دارد و دیگر مانند گذشته نیست که مدال‌ها به چند کشور برسد و در مکزیک اکثر مدال‌ها بین کشور‌ها تقسیم شد و این نشان می‌دهد سطح تکواندو دیگر مانند گذشته نیست و روز به روز در حال پیشرفت است. خود من برای کسب مدال طلا رفته بودم، اما مصدومیت از ناحیه دستم تمرکزم را به هم ریخت، اما باز با تلاش کادرفنی توانستم مسابقات را ادامه بدهم و به برنز برسم.

او درباره نتایج تیم ملی تکواندو ایران گفت: تیم ما تیم خوب و آماده‌ای بود و ورزشکارانی هم که باختند به جز وزن نخست تمامی تکواندوکارانی که ما را بردند به فینال رسیدند و این اتفاق گویای کیفیت بالای مسابقات بود.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان تصریح کرد: در نیمه‌نهایی با وجود مصدومیت از حریف کره جنوبی جلو بودم، اما راند دوم ضربه سنگین حریف کره‌ای باعث تشدید مصدومیتم شد و من را از لحاط ذهنی دچار مشکل کرد. با این حال به بازی برگشتم و با فاصله نزدیک از او شکست خوردم. اگر آن اتفاق رقم نمی‌خورد شاید حتی می‌توانستم به فینال هم بروم.

برخورداری درباره اینکه آیا از عملکرد خود در مکزیک راضی بود یا خیر، گفت: تمام تلاش خود را در تمرینات و مسابقات کردم  و به همین دلیل هم از خودم راضی هستم، اما سعی می‌کنم در آینده بهتر از این نتیجه بگیرم.

ملی‌پوش تکواندو درباره برنامه‌های پیش‌روی خود گفت: فعلا درگیر دوران نقاهت هستم و پس از اینکه مصدومیتم بهتر شود به مسابقات بر می‌گردم در این زمان تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا از شرایط آرمانی دور نشوم. سال آینده، سالی پُر ترافیکی برایم است و تمام آن‌ها برای من حائز اهمیت و سخت هستند، اما با تمام توان می‌روم تا هم سهمیه المپیک بگیرم و هم به مدال خوشرنگ المپیک برسم. همچنین در این مسیر مسابقات دیگری مانند بازی‌های آسیایی پیش رویم است که تلاش می‌کنم تا در آنجا هم بهترین نتیجه را بگیرم.

او با بیان اینکه از مسئولان وزارت ورزش توقع بیشتری دارد، گفت: واقعا درخواست چندین ساله ورزشکاران رشته رزمی این است که مقداری بیشتر به ما اهمیت دهند و حداقل جوایزی که تعیین می‌کنند آن را به موقع در اختیار ما بگذارند. از لحاظ مالی در حد ورزش‌های انفرادی ظلم می‌شود و امیدوارم ورزشکاران به حق قانونی خودشان برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x