تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نیمار سلسائو را تنها نمی‌گذارد (عکس)

  • کد خبر : 279552
  • 11 آذر 1401 - 23:31
نیمار سلسائو را تنها نمی‌گذارد (عکس)

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، برای تماشای بازی این تیم برابر کامرون به ورزشگاه رفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی برزیل از دقایقی پیش در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی کامرون رفت. 
این بازی تا پایان نیمه اول بدون گل مساوی دنبال شد و هیچ یک از دو تیم با وجود این که فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. 
یکی از نکاتی که در جریان این بازی مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، حضور نیمار در ورزشگاه برای حمایت از تیم ملی و هم تیمی‌‎هایش بود.
این ستاره برزیلی در جریان بازی اول این تیم برابر صربستان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. 

ناراحتی شدید او نشان می‌داد که مصدومیتش جدی است و پس از آن گفته شد که این بازیکن نمی‌تواند تا پایان مرحله گروهی برزیل را همراهی کند، هرچند مشخص نیست که در مرحله حذفی نیز شرایط برای او تغییر کند. 
با این حال، پدر او و کادر فنی برزیل اعلام کرده‌اند که این بازیکن تمام تلاشش را به کار گرفته است تا بتواند هرچه زودتر به ترکیب این تیم بازگردد و آنها در مسابقات جام جهانی همراهی کند. 
نیمار امشب از نزدیک شاهد رقابت هم تیمی‌هایش برابر تیم ملی کامرون است و وقتی پیش از بازی سرود ملی برزیل پخش شد، او نیز از روی سکوها در حالی که دستش روی قلبش بود این سرود را خواند و این اقدام مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفت. 
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x