تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

اعضای باند سارقان حرفه ای سند نمره کار خودرو در البرز دستگیر شدند

  • کد خبر : 279542
  • 10 آذر 1401 - 22:37

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: اعضای باند حرفه ای سند نمره کار خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای باری اعم از وانت نیسان و مزدا باری درمناطق مختلف استان البرز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات میدانی اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دارخودرو در این پرونده مشاهده شد و در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فردیس دستگیر شد.
نادربیگی افزود: متهم در اعترافات اولیه به پنج فقره سرقت وانت نیسان اعتراف و دربررسی های بیشتر مشخص شد که با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار پس از سرقت خودروها به صورت حرفه ای خودروهای سرقتی را سند نمره کرده و مشخصات خودروهای اسقاطی را بر روی موتور و شاسی خودروهای سرقتی حک می کردند و از طریق یکی از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رساندند.
وی خاطرنشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی دراقدامی دیگر همدست سارق و یک مالخر را دستگیر و به هشت فقره سرقت خودروهای باری اعتراف کرده که در مجموع اعضای این باند به ۱۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند.
رییس پلیس آگاهی البرز افزود: ارزش خودروهای سرقت شده تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و با تلاش ماموران پلیس آگاهی البرز تمام خودروهای مسروقه که در شهرهای مختلف کشور به فروش رفته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به صاحبان اصلی تحویل شد.
وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x