تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

رگ شُشی «تای سز ۱۸ ماهه» رشد نکرده، دریچه قلبش باز و سوراخ است

  • کد خبر : 27943
  • 18 اسفند 1392 - 10:10
رگ شُشی «تای سز ۱۸ ماهه» رشد نکرده، دریچه قلبش باز و سوراخ است

داراب آنلاین امروز داستان تلخ دیگری را روایت می کند تا شاید کسانی پیدا شوند در این روزها که به نام هفته نیکوکاری نامگذاری شده است گره از کار این خانواده بگشایند.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از داراب آنلاین، شهریور ماه امسال زینب ۷ ساله که قلبش سوراخ بود، گوشت اضافی داشت و خانواده اش ناتوان در تامین هزینه های درمانی اش بودند از طریق موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) به داراب آنلاین معرفی شد. در زمان مصاحبه و انتشار خبر کسی فکرش را هم نمی کرد که لطف خداوند کریم شامل حال این خانواده شود و هزینه درمان این دختر بچه بیمار توسط یک خیر تهرانی تامین گردد.

داستان جواد ۹ ساله که شناسنامه نداشت و شب ها در خیابان می خوابید نیز به سرعت در خبرگزاری های کشور منتشر شد وحتی تیتر یک پربازدید ترین سایت خبری کشور یعنی تابناک را به خود اختصاص داد. نماینده شیراز تماس گرفت و پیگیر موضوع شد، یک ایرانی مقیم سوئد ۳۰۰ هزار تومان کمک کرد که هنوز پیگیری ها برای هویت یافتن جواد ادامه دارد.

بعد از این اتفاقات زیبا که نشان دهنده همت مردم ایران در کمک به همنوعان و تفسیر “شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند بود، موارد مشابه زیادی مراجعه کردند که حل مشکلات آنها نیازمند راه اندازی سایت پرداخت آنلاین به موسسه مهر است.

داراب آنلاین امروز داستان تلخ دیگری را روایت می کند تا شاید کسانی پیدا شوند در این روزها که به نام هفته نیکوکاری نامگذاری شده است گره از کار این خانواده بگشایند. قلب تای سز ۱۸ ماهه هم سوراخ است! رگ شُشی این دختر معصوم رشد نکرده و دریچه قلبش باز است.

مادرش می گفت: برخی از پزشکان دخترم را جواب کردند اما دکتر آموزگار گفت با سه مرحله عمل درمان می شود. پدرش بیکار است و ما برای هزینه های درمانش حتی فرش زیر پایمان را هم فروخته ایم.

اگر سریع به وضعیتش رسیدگی نکنیم نیاز به پیوند پیدا می کند!

وی افزود: پزشکان وضعیت دخترم را اورژانسی اعلام کرده اند اما چه کنم که درآمد ما آنقدر نیست تا بتوانیم هزینه های عمل او را پرداخت کنیم! دکتر آموزگار می گفت اگر سریع به وضعیتش رسیدگی نکنیم نیاز به پیوند پیدا می کند.

مادر تای سز ۱۸ ماهه که اصالتا اهل منطقه فسارود داراب است و در حال حاضر در روستای زنگنه فسا زندگی می کند گفت: تای سز به دلیل بیماری که دارد زیر نمودار رشد است و ۷ کیلو وزن بیشتر ندارد. به یک موسسه خیریه در فسا هم مراجعه کرده ام اما علی رغم قول هایی که دادند در آخر گفتند ۱۰۰ هزارتومان به شما کمک می کنیم!

موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان داراب آمادگی دارد از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۳-۴۲۵۰ و یا حساب ۰۱۰۸۷۷۸۲۰۹۰۰۲ بانک ملی کمک های شما را جهت هزینه درمان تای سز ۱۸ ماهه دریافت نماید.مخاطبان گرامی می توانند پس از پرداخت، شماره فیش های واریزی و مبلغ را جهت پیگیری های بعدی  به شماره “۰۹۳۹۱۳۰۱۷۴۸” ارسال فرمایند. درصورتی که کمک های مردمی بیش از مبلغ مورد نیاز شود صرف موارد درمانی دیگر خواهد شد.

امید است با همت مردم نیکوکار گره از کار این خانواده نیز حل شود و شاهد خبرهای خوش دیگری باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x