تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

بیانیه برای حمله به سفارت ایران

  • کد خبر : 27928
  • 18 اسفند 1392 - 10:40

گروه تکفیری تروریستی گردان های « عبدالله عزام» با صدور بیانیه ای اذعان کرد که حملات تروریستی این گروه در لبنان از جمله حمله اخیر این گروه به رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت پایتخت لبنان شکست خورده است.


کمال مهر: گروه تکفیری تروریستی گردان های « عبدالله عزام» با صدور بیانیه ای اذعان کرد که حملات تروریستی این گروه در لبنان از جمله حمله اخیر این گروه به رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت پایتخت لبنان شکست خورده است.

در بیانیه این گروه تروریستی تکفیری که شامگاه جمعه در حساب آن در «تویتر» منتشر و برخی رسانه های لبنانی هم آن را منتشر کردند، آمده است: با ایجاد اختلال در انفجار خودرو دوم بمب گذاری شده برای حمله به رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، تعدادی از عابران کشته شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله به رایزنی فرهنگی ایران در بیروت یک عملیات دو مرحله ای و هدف آن یک مرکز مهم ایران در خاک لبنان بود.

در این بیانیه اضافه شده است که بعداز کنترل و رصد دقیق برای آماده سازی این عملیات، دو عنصر تکفیری تروریستی و انتحاری به رایزنی فرهنگی ایران در منطقه بئرحسن ضاحیه جنوبی بیروت حمله کردند و در این عملیات برخی ازعابران بی گناه نیز با کسانی که هدف بودند، کشته شدند و این به علت ایجاد اختلال در انفجار خودرو دوم بود.

این گروه تروریستی تکفیری با اعلام نگرانی و ناراحتی از تفاهم های بین المللی با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که جنگ ما با حزب الله و اهداف ما منافع و مراکز نظامی ، سیاسی و امنیتی آن در لبنان و خارج لبنان است و اینها اهدافی مشروع هستند چرا که حزب الله حاضر به خارج شدن از سوریه نیست.

در حالی که برخی جریان های سیاسی در لبنان نیز همسو با گروه های تروریستی تکفیری درصدد حذف مقاومت در لبنان و وادار کردن حزب الله به خروج از سوریه هستند، حزب الله بارها تاکید کرده است که برای حمایت از امنیت و تمامیت ارضی لبنان و دفاع از مقاومت ضدصهیونیستی در سوریه با این گروه های مورد حمایت رژیم صهیونیستی مبارزه می کند.

در بیانیه گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام آمده است که شرع حاکم بر این گروه آمادگی کامل برای تحمل مسئولیت شرعی خسارت های عملیات های تروریستی اعم از کشتار بی گناهان اعم از کودکان و زنان و سالخوردگان و آسیب به اموال عمومی و مردمی را دارد.

این ادعاهای گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام در حالی است که بیش از ۹۹ درصد قربانیان تمام عملیات این گروه بویژه انفجارهای تروریستی دو مرحله ای مقابل سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، غیرنظامی و شهروندان بی گناه لبنانی و حتی اتباع کشورهای دیگر بویژه کودکان یتیم بوده اند.

در این بیانیه هیچ اشاره ای به اعترافات اعضای این گروه تروریستی تکفیری که اکنون در بازداشت نیروهای امنیتی لبنان هستند، نشده که پرده از اهداف پلید و برنامه های جنایتکارانه آنها برداشته اند و همچنین توضیحی در باره علت اینکه چرا علیه رژیم صهیونیستی دست به اقدام نمی زنند و چرا این رژیم زخمی های آنها را مداوا و « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آنها عیادت می کند، نداده است.

ناظران معتقدند که این بیانیه اعلام شکست گروه های تروریستی تکفیری در تحقق اهداف آنها در سوریه و لبنان بویژه جنگ مستقیم در سوریه و انفجارهای تروریستی انتحاری و شلیک موشک ها به مناطق مختلف لبنان است چرا که نه تنها حزب الله از سوریه خارج نشد بلکه مردم لبنان برغم تقدیم شهدا و زخمی های بسیار حاضر نشدند علیه حزب الله حتی یک شعار بدهند و برعکس بیش از گذشته حمایت خود را از مقاومت به نمایش گذاشته اند.

تنها یک روز بعداز انفجارهای تروریستی اخیر مقابل رایزنی فرهنگی ایران در لبنان و مرکز دارالایتام اسلامی، صاحبان فروشگاه ها با نصب پرچم حزب الله وپارچه نوشته هایی بر سر در فروشگاه های بکلی تخریب شده خود تاکید کردند که برغم جنایات تروریستی ، به کار خود ادامه می دهند و تسلیم تروریست های تکفیری نمی شوند.

خبرگزاری ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x