تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کرمی: با یک بازی خوب نمی‌شود صعود کرد

  • کد خبر : 279246
  • 09 آذر 1401 - 3:27
کرمی: با یک بازی خوب نمی‌شود صعود کرد

فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، فرشاد کرمی، کارشناس فوتبال و سرمربی تیم ملی دانشجویان به تحلیل بازی ایران و امریکا پرداخت. او معتقد است استراتژی اشتباه باعث حذف ایران شده است. صحبت‌های او را می‌خوانید:

*استراتژی ایران اشتباه بود
ما در آستانه حضور در مرحله دوم جام جهانی برای تاریخ‌سازی بزرگ بودیم اما نتوانستیم استراتژی خوبی را جلو ببریم. هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. کی‌روش فرصت داشت ما را به یک تاریخ‌سازی برساند ولی چینش و استراتژی تیم اشتباه بود. ما در این مسابقه تعویض‌های خوبی هم نداشتیم.

*کی‌روش دستیار ایرانی خوبی نداشت
وقتی ما یک مربی خوب ایرانی را کنارش نمی‌گذاریم که بتواند کمک کند باعث شکست ما می‌شود. باید چهار سال منتظر بمانیم، جام جهانی هم ۴۸ تیمه می‌شود و کار ما سخت‌تر است. فوتبال ورزشی است که باید مکرر کار کنی. مارکار آقاجانیان در کدام تیم بوده که به ما کمک کند؟ ایشان چندین سال در ایران نبوده و فوتبال ایران را نمی‌شناسد. ایشان نمی‌توانست هیچ کمکی به آقای کی‌روش بکند.

*در دقیقه ۲۰ آرایش ایران تغییر کرد
هرکسی آنالیز می‌کرد متوجه می‌شد که کناره‌های امریکا می‌تواند به ما ضربه بزند ولی ما دقیقه ۲۰ بازی سیستم‌مان را ۱-۵-۴ کرده‌ایم و آقای طارمی را گذاشتیم سمت چپ و از همان‌جا هم گل خوردیم.

*با یک بازی خوب نمی‌توان صعود کرد
جام جهانی هر بازی یک جنگ تاکتیکی است. ما در بازی دوم استراتژی خوبی داشتیم و بازی را بردیم و بازی سوم استراتژی کاملا نامناسب داشتیم و اوت شدیم. سنگال بازی اولش را باخت اما با تاکتیک منلسب دو بازی بعدی را برد و صعود کرد. این جام جهانی اینطور نیست که فقط یک بازی خوب باشی و صعود کنی و حداقل باید در دو بازی خوب باشی. ما در نزدیک‌ترین حالت برای رسیدن به جام جهانی حذف شدیم.

*سوالات بزرگ از کی‌روش در بازی با امریکا
چندین سوال بزرگ وجود دارد؛ یکی اینکه روزبه چشمی خیلی می‌توانست به کار ما بیاید ولی بازی نکرد. دوم اینکه سایت فیفا اعلام کرد قلی‌زاده یکی از پدیده‌های ایران است اما جایی که می‌توانست به ما در انتهای بازی کمک کند تعویض شد. تنها کسی که می‌توانست دفاع امریکا را بشکند قلی‌زاده بود؛ تعویض او چه معنایی داشت؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x