تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

فرماندار: ۸۰ درصد ادارات فردیس اجاره ای هستند

  • کد خبر : 279207
  • 09 آذر 1401 - 0:57

فرماندار فردیس با اشاره به کثرت جمعیت این شهرستان و ضرورت خدمات رسانی به مردم ، اعلام کرد: ۸۰ درصد ادارات فردیس ساختمان اداری مستقل ندارند و اجاره ای هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خداداد کاشفی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس افزود: تامین ساختمان اداری مناسب از مهمترین شاخص ها برای خدمات دهی مناسب به مردم است.
وی ادامه داد : انتظار می رود با تامین مکان اداری مناسب ، خدمات شایسته به ساکنان فردیس ارائه شود چرا که محدودیت اداری سبب سردرگمی مردم خواهد شد.
فرماندار فردیس نیز از مدیران این شهرستان خواست با تمام توان و ظرفیت به درخواست ها و نیازهای مردم این شهرستان محروم رسیدگی کنند .
کاشفی انتزاع کامل فردیس از کرج را ابتدایی ترین حق مردم شهرستان فردیس اعلام کرد و افزود: اکنون شرایط نیروی انسانی، ساختار اداری در این شهرستان متفاوت از سایر مناطق استان است.
وی با اشاره به فعالیت تعدادی دستگاه ملی مانند نیروگاه منتظرقائم و گروه صنعتی مپنا در فردیس، تصریح کرد: این دستگاه‌ها حتی نیروی انسانی خود را نیز از شهرستان های دیگر می‌پذیرند.
احمد علی آبادی فراهانی مدیر کل بازرسی استان البرز در نشست شورای اداری فردیس گفت: این شهرستان فاقد ساختار مناسب اداری برای خدمات رسانی به مردم است.
وی اظهار داشت: پرداخت اجاره ساختمان های دستگاه‌های دولتی از محل درآمدهای شهرداری غیر قانونی است و باید چاره جویی اساسی کرد.
علی آبادی فراهانی گفت: بعضی از ادارات شهرستان نمودار سازمانی کاملی ندارند و فردیس با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری نیازمند دستگاه های اجرایی پاسخگو است .
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x