تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

۲ کارگاه هنرستانی خیرساز در کرج راه اندازی شد

  • کد خبر : 279206
  • 09 آذر 1401 - 0:57

۲ کارگاه هنرستانی روز دوشنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در هنرستان شهید ناهید فاتحی در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این ۲ کارگاه هنرستانی به همت خیر مدرسه ساز ” محمد عالی ” با صرف افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به صورت سازه ای با تامین کامل تجهیزات آموزشی گشایش یافت. این کارگاه با نام شهید والامقام سردار حسن باقری از فرماندهان دفاع مقدس نامگذاری شدند.
علیرضا بدری رییس سازمان نهضت سوادآموزی در آیین گشایش این کارگاه ها به اهمیت آموختن فنون و مهارت پرداخت و گفت: حساسیت، دقت ، تعهد و پشتکار از ویژگی های یک هنرمند است که با استفاده ازآن می توان مسائل جامعه را حل کرد.
وی یادآورشد: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور بوده و هنرجویانی که در هنرستان ها مشغول تحصیل و مهارت هستند می بایست با نگاه هنر به دنبال راهکار برای حل مسائل جامعه باشند.
وی ادامه داد: فرآیند آموزش و تربیت در مدارس باید همراه با لذت و مهارت‌آموزی باشد و مدارس به محل مشارکت دانش‌آموزان تبدیل شده است.
رییس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: در سند تحول آموزش و پرورش با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت می‌توان حرکت‌های مؤثری انجام داد چرا که سند تحول به نام نظام تعلیم و تربیت است و شاه کلید تحقق آن نیز توجه جدی به نیروی انسانی آموزش‌دیده و ماهر است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x