تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

سرمربی قطر: بازی با هلند باعث افتخار ماست

  • کد خبر : 279150
  • 07 آذر 1401 - 16:18
سرمربی قطر: بازی با هلند باعث افتخار ماست

فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر معتقد است این تیم در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از قدس آنلاین، تیم ملی قطر که در اولین تجربه حضور خود در مسابقات جام جهانی، به عنوان میزبان وارد رقابت‌ها شد، خیلی زود و با دو شکست برابر اکوادور و سنگال از مسابقات حذف شد اما با این حال، عنابی‌ها فردا آخرین دیدار خود را برابر هلند برگزار خواهند کرد.

فلیکس سانچز امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و اظهار داشت: نمی‌توانیم انکار کنیم که دیدار با تیم بزرگی مثل هلند، باعث افتخار ماست. درست است که این بازی برای ما تشریفاتی است اما این مسئله اهمیتی ندارد چون نتیجه این دیدار روی سرنوشت هلند تاثیر دارد.

وی افزود: فردا مقابل یکی از تیم‌های بزرگ جهان که رتبه هشتم فیفا را در اختیار دارد و همیشه شانس حضور در بین چهار تیم را داشته، بازی داریم و می‌دانیم که بازی سختی پیش روی ما است.

سانچز با اشاره به دو بازی گذشته قطر برابر سنگال و اکوادور عنوان کرد: مسابقات سختی داشتیم و در این مسیر، برابر دو تیم بزرگ بازی کردیم؛ اکوادور یکی از تیم‌های خوب آمریکاست و از طرفی ما مقابل سنگال هم عملکرد خوبی داشتیم و یک گل برابر این تیم که یکی از بهتری‌های آفریقا است، به ثمر رساندیم.

سرمربی قطر در پایان گفت: گروه A، گروه سختی بود اما ما انتظار این نتایج را نداشتیم؛ در هر صورت این اتفاق افتاد و این طبیعت فوتبال است. ما کشوری هستیم که در ۶ سال اخیر، توانستیم افتخارات زیادی کسب کنیم؛ باید بهتر و بهتر شویم و روز به روز، به جلو حرکت کنیم و به سطح تیم‌های بزرگ جهان، نزدیک بشویم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x