تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازی مقابل آمریکا برایم خاص است/ با تیم منظم و باثباتی بازی داریم

  • کد خبر : 279141
  • 07 آذر 1401 - 16:17
بازی مقابل آمریکا برایم خاص است/ با تیم منظم و باثباتی بازی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی مقابل آمریکا برایم خاص است و مقابل تیم منظم و باثباتی بازی خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با آمریکا اظهار داشت: آمریکا مقابل انگلیس بسیار خوب بازی کرد و مقابل تیم منظم و باثباتی بازی خواهیم کرد. بازی با آمریکا برای من خاص است.

کی روش در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل ولز یک برد شیرین و بزرگ بود، فکر می‌کنید می‌توانید آمریکا را شکست دهید؟ اظهار داشت: جام جهانی یک تورنمنت کوتاه است. ما در مرحله اول برای امتیاز‌ها بازی می‌کنیم، اما در مرحله بعدی شرایط متفاوت خواهد بود و همه چیز برای برنده است. برای همه تیم‌ها سه بازی وجود دارد، یک بازی فوق العاده بین کامرون و صربستان برگزار شده و یک بازی عالی و فوق العاده بود. ما این اعتقاد را داریم که می‌توانیم یک فوتبال خوب بازی کنیم، فوتبال خوب بازی نکنیم، اتفاقی رخ نمی‌دهد، اما با ارائه فوتبال خوب می‌توانیم بازی را ببریم.

وی افزود: ما باید توپ را نگه داریم، لذت ببریم و فرصت خلق کنیم. پیروزی ما دست خداست. چیزی که دست ماست این است که همه چیز‌هایی را که داریم روی هارمونی خوب بگذاریم. اطمینان دارم دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. تا آخرین بازی باید برویم با اعتقاد به صعود. این تیم امریکا است، بازیکنان آن‌ها در سطح بالای اروپا بازی می‌کنند و ما با تمام احترام بازی می‌کنیم و آرزوی بزرگی داریم تا امتیاز بگیریم و به مرحله بعد برسیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که تیم ملی روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و ارتباط شما با تیم ملی به چه شکلی است؟ اتفاقاتی افتاد درباره صحبت‌های کلینزمن و آیا در ساعات قبل از بازی ادامه داشته باشد، گفت: نظری ندارم. همیشه به این اعتقاد داشم در زندگی یک تیم فوتبال به خاطر تیم بودن باید مورد احترام واقع شود. مابه اینکه تیم هستیم، متعهد هستیم. چیزی که من در طول زندگی به آن اعتقاد دارم و در این راه حرکت می‌کنیم. ما با اصولی حرکت می‌کنیم که بازیکنان هر روز که بیدار می‌شوند، چالشی داشته باشند که با خودشان بجنگند.

وی افزود: مهمترین نکته این خانواده بودن است. وقتی با هارمونی حرکت کنیم موفق می‌شویم. در بازی اول خوب نبودیم، اما در بازی دوم به جاده خود برگشتیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه ما کی روش جدیدی را دیدیم که شجاعت به خرج داد و قبلا این شجاعت را ندیده بودیم و ما در آستانه صعود به مرحله بعد هستیم، می‌خواهم بدانم شما که بازی امریکا را دیدید، آیا فردا هم یک کی روش شجاع می‌بینیم تا ایران به دور بعد صعود کند، عنوان داشت: ما نبایداز لحاظ تئوری صحبت کنیم، تیم اینجاست که بهترین عملکرد را داشته باشد. همین طور ایالت متحده که دو بازی عالی داشته است، من می‌خواهم توجه همه را جلب کنیم که بازی سختی داریم. مهم نیست که چگونه شروع کردیم، مهم این است که چگونه تمام کنیم. در جام‌های جهانی دیگر برخی وقت‌ها خوب شروع کردیم، اما بعد از آن دیگر نتوانستیم ادامه دهیم، مهم این است که چگونه تمام کنیم. پیروزی مقابل ولز خوب بود، اما رفته است. آن پیروزی به ما کمک می‌کند که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. ما باید تیم بهتر باشیم و در زمین بهترین باشیم و این چالش اصلا ساده نیست. به این خاطر نیست که ما یک سال پیش بازی خوب داشتیم و یک پاسپورت به ما بدهند که به فینال برویم. این درباره دیروز نیست و درباره فردا است و باید تلاش داشته باشیم. در ۶ جام جهانی این اولین بار است که می‌توانیم صعود کنیم. اما آمریکا در سال ۱۹۹۴ این کار را انجام داده، اما برای ما خاص است و برای اولین بار است.

کی روش در پاسخ به این سوال که اینکه کلینزمان درباره فرهنگ ایرانی‌ها صحبت کرد و شما جواب او را دادید، بیشتر در این باره صحبت می‌کنید: گفت: نظری ندارم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x