تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اختلاف نظر دو ستاره بلژیکی؛ مدعی قهرمانی جام‌جهانی هستیم یا نیستیم؟

  • کد خبر : 279048
  • 05 آذر 1401 - 22:42

ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال ۲۰۱۸ شرایط بهتری داشته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

فرارو – در حالی که بلژیک پرستاره به عنوان تیم سوم جام‌جهانی گذشته در این تورنمنت هم بین مدعیان قهرمانی قرار گرفته، دو ستاره‌اش نظرات متفاوتی در این باره دارند.

به نقل از فرارو، ادن آزار ادعا می‌کند که کلید قهرمانی بلژیک در جام جهانی است، اما هم‌تیمی‌اش کوین دی‌بروینه مخالف است.

آزار گفت: «هر چه بیشتر بازی می‌کنم بهتر می‌شوم. این به خودم بستگی دارد که چقدر خوب بازی کنم. برای اینکه ثابت کنم که من هنوز در بهترین فرم هستم، و اگر ادن آزار در بهترین فرم باشد، بلژیک می‌تواند قهرمان جهان شود. احساس خوبی دارم، در اولین بازی ۶۵ دقیقه بازی کردم و خوب هم بازی کردم. اما ما می‌توانیم به عنوان یک تیم بیشتر از اینها پیشرفت کنیم. من سه سال چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشتم اما وقتی وارد زمین می‌شوم خوشحالم. این به من بستگی دارد که توپ را بخواهم و قدم بردارم.»

اما در این میان، کوین دی‌بروینه ادعا می‌کند که بلژیک به دلیل بالا بودن میانگین سنی بازیکنانش جزو تیم‌های مدعی قهرمانی نیست.

او به نشریه «گاردین» گفت: «فکر می‌کنم در سال ۲۰۱۸ شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم. ما تیم خوبی داریم ولی تیم ما رو به پیری است. برخی از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم. چند بازیکن جدید خوب داریم اما آنها در سطح بازیکنان سال ۲۰۱۸ نیستند. من تیم خودمان را مدعی نمی‌دانم. من کاملا قادرم که هرکاری نیاز باشد انجام بدهم اما در مقایسه با هشت سال پیش به خوبی تفاوت را احساس می‌کنم. نسبت به آن موقع بیشتر به درمان و استراحت نیاز دارم.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x