تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

سرمربی ولز: کار دشواری برابر ایران داریم

  • کد خبر : 279008
  • 03 آذر 1401 - 12:40
سرمربی ولز: کار دشواری برابر ایران داریم

سرمربی تیم ملی ولز درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با ایران گفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،تیم ملی فوتبال ولز توانست به لطف گل گرت بیل از روی نقطه پنالتی، در دیدار نخست خود مقابل آمریکا به نتیجه تساوی دست پیدا کند. ولزی‌ها که آخرین بار در سال ۱۹۵۸ توانسته بودند در جام جهانی حضور پیدا کنند، با این یک امتیاز امیدوار به صعود هستند، اما سرمربی تیم ملی این کشور اعتقاد دارد ولز برای صعود از این گروه، کار دشواری را در پیش دارد.

پیج گفت: درس‌هایی را از این بازی با آمریکا آموختیم. مهم این بود که بازی را نباختیم. ما در عمق پرقدرت هستیم. من می‌توانم رویم را برگردانم، به سمت نیمکت نگاه کنم و ببینم بازیکنانی داریم که می‌توانند وارد زمین شوند و تأثیر خود را بر بازی نشان دهند.

او گفت: قبل از بازی با ایران، تیم پزشکی باید کارش را انجام دهد و مراقب باشد. ما بازیکنانی داریم که هفته به هفته بازی نمی‌کنند، فاصله زمانی کم است و بدن آن‌ها کوفته است. ما بدن‌های خسته‌ای در تیممان داریم، بنابراین باید یک تیم را آماده کنیم تا دوباره در روز جمعه به میدان برود.

راب پیج سرمربی تیم ملی ولز گفت: به تیم انگلیس نگاه کنید، ایران نتوانست از این بازی نتیجه زیادی بگیرد. انگلیس مدعی صعود است، ایالات متحده نیز همینطور. اما در این راه چند شگفتی وجود خواهد داشت. ما فقط برای یک بازی سخت در روز جمعه مقابل ایران آماده می‌شویم که ما را به آخرین دیدار مقابل انگلیس می‌رساند.

او گفت: فقط باید با توپ شجاع‌تر باشیم. نمی‌دانم بخاطر شرایط مسابقات بود یا استرس بازی اول که بازیکنان تحت تأثیر قرار گرفتند. وقتی شما (آرون) رمزی، (هری) ویلسون و (اتان) آمپادو را دارید، می‌خواهید از آن‌ها انتظار کار با توپ را داشته باشید. می‌خواستم آن‌ها با توپ شجاع‌تر باشند و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x