تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

دنیزلی: ایران وطن دوم من است

  • کد خبر : 278981
  • 03 آذر 1401 - 0:43
دنیزلی: ایران وطن دوم من است

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از مشرق، مصطفی دنیزلی، مربی سرشناس فوتبال ترکیه با اشاره به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیگیری این رقابت‌ها اظهار داشت: من پیگیر بازی های ایران هستم. ایران وطن دوم من محسوب می شود و بازی اول این تیم را برابر انگلیس به طور کامل تماشا کردم و از باخت ایران در این دیدار ناراحت و غمگین شدم.

وی در ادامه در خصوص دیدار ایران روبروی انگلیس و نتیجه‌ای که رقم خورد، تاکید کرد: تاکتیک تیم ملی ایران در این بازی ضعیف بود و علت اصلی شکست برابر انگلیس همین موضوع بود. من پیش بینی نمی کردم که این نتیجه رقم بخورد اما برخی اشتباهات تاکتیکی دست به دست هم داد تا این شکست برای ایران به ثبت برسد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس افزود: در این دیدار، اشتباه بزرگ ایران این بود که فضای ویژه ای را به حریف داد. در این بازی اگر ایران پرس از جلو را اجرا می کرد، اجازه بازیسازی به حریفش نمی داد. انگلیس فضای زیادی برای بازیسازی داشت و این موضوع شرایط را برای ایران سخت کرد.

دنیزلی ضمن تمجید از قدرت بازیکنان فوتبال ایران گفت: من شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارم و به توانایی های آنها به خوبی واقف هستم و می دانم فوتبالیست های ایرانی، بازیکنان تکنیکی مثل برزیلی ها هستند که اگر فضا به آنها داده شود، کارایی و بازدهی فوق العاده دارند و می توانند اتفاقا خوبی را برای تیم ملی در ادامه بازی های جام جهانی رقم بزنند.

منبع:برنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x