تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

اعتراف رایس قبل از بازی با ایران

  • کد خبر : 278926
  • 03 آذر 1401 - 0:40
اعتراف رایس قبل از بازی با ایران

دکلان رایس یکی از ۲۶ بازیکنی است که گرت ساوت‌گیت به اردوی تیم ملی انگلیس فراخواند تا سه‌شیر را در جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

ایمان گودرزی؛ با اینکه او تا یکی دو ماه دیگر تنها ۲۴ ساله می‌شود، همین حالا در داخل رختکن تیم خیلی‌ها به چشم یگ الگو به او نگاه می‌کنند. کاپیتان وستهام هم تجربیاتش را بی‌دریغ در اختیار بازیکنان جوانتر از خودش قرار می‌دهد، بازیکنانی مثل جود بلینگام و بوکایو ساکا که اولی ماه ژوئن سال آینده ۲۰ ساله می‌شود و دومی اخیراً ۲۱ ساله شد.
همکاری او با بلینگام در اولین بازی انگلیسی‌ها در جام مقابل ایران مثال زدنی بود و نقشی کلیدی در پیروزی ۶ بر ۲ نایب قهرمان یورو ۲۰۲۰ داشت. رایس درباره همکاری‌اش با ستاره دورتموند گفت:« ما ۴ ، ۵ بازی در کنار هم به میدان رفته‌ایم. من قبل از بازی در تونل ورزشگاه به او گفتم” برو که همه چیز برای درخشیدنت آماده شده است. برو و استعدادت را شکوفا کن. من هم پشت سرت، جلوی خط دفاعی ۴ نفره تیم خواهم بود تا دفاع کنم و توپ را بگیرم و آن را در سرتاسر زمین پخش کنم. احساس می‌کنم که ما کارمان را بسیار خوب انجام دادیم. برای بازی‌مان برنامه مشخصی داشتیم که به آن پایبند ماندیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم. درست است که بردیم اما نمی‌خواهیم دچار غرور کاذب شویم و خودمان را گم کنیم. هنوز راهی طولانی در پیش است و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.»
دکلان رایس درباره ساکا که بهترین بازیکن انگلیسی‌ها در شب مصاف با ایران بود هم گفت:« استعداد او در آرسنال در حال شکوفایی است. هر بار که می‌بینمش با لبخند بر لب دارد بازی می‌کند. در تمرینات تیم ملی شادترین بازیکن است و ما هم از شادی او خوشحالیم.»

بیشتر بخوانید:

  • عکس | فشار تاج افتاد!

  • بیانیه جنجالی علیه تصمیم علیرضا بیرانوند

  • عکس | خالکوبی عاشقانه سردار آزمون!

۲۵۷ ۲۵۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x