تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

برادر جای برادر در جام جهانی+عکس

  • کد خبر : 278898
  • 02 آذر 1401 - 9:57
برادر جای برادر در جام جهانی+عکس

در جریان دیدار فرانسه و استرالیا در جام جهانی اتفاق کم سابقه ای رخ داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جی پلاس، گل اول استرالیا مقابل فرانسه در شرایطی به ثمر رسید که در زمان ارسال پاس گل توسط متئو لکی از جناح راست زمین، لوکاس هرناندس مدافع چپ فرانسه بخاطر آسیب دیدگی روی زمین افتاده بود، اما بازیکنان استرالیا بدون توجه به این موضوع حمله خود را ادامه دادند و دروازه را باز کردند.

لوکاس هرناندس که دچار پیچیدگی و مصدومیت زانوی پای راست شده و از شدت درد به خود می‌پیچید، در زمان توقف بازی پس از گل استرالیا، به کمک کادر پزشکی فرانسه از زمین بیرون رفت و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد. لوکاس که پس از گلزنی در ترکیب بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بخاطر مصدومیت یک ماه و نیم از میادین دور بود و طی سه هفته گذشته بوندس لیگا دوباره به میادین برگشت، در دقیقه ۱۳ بازی امشب تیم ملی فرانسه برابر استرالیا مجددا دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بیرون رفت.

مصدومیت جدی لوکاس هرناندس موجب شد تا تئو هرناندس، برادر او که فصل درخشانی در میلان ایتالیا پشت سر می‌گذارد، به ترکیب فرانسه اضافه شود و نخستین بازی خود در جام جهانی را تجربه کند.

تئو هرنانسز که در فصل جاری سری آ ایتالیا موفق شده دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، دیشب هم در دقیقه ۲۷ دیدار مقابل استرالیا با یک ارسال تماشایی از پشت محوطه جریمه روی سر آندره ربیو کاری کرد تا این بازیکن بدون دردسر و زدن ضربه سر گل تساوی فرانسه را به ثمر رساند و به بازی برگردند.

تیم ملی فرانسه جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال فرانسه جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال تئو هرناندس لوکاس هرناندس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x