تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

ما به تفکرات کی روش باختیم؛ نه تماشاگران/ ۵ بازیکن شایسته بازی در تیم ملی نبودند/ اگر کارلوس در ترکیب تیم تغییراتی را ایجاد نکند…

  • کد خبر : 278873
  • 02 آذر 1401 - 9:56
ما به تفکرات کی روش باختیم؛ نه تماشاگران/ ۵ بازیکن شایسته بازی در تیم ملی نبودند/ اگر کارلوس در ترکیب تیم تغییراتی را ایجاد نکند…

سعید یونسی سرمربی الشحانیه قطر گفت: برگزاری بازی های جام جهانی در دوحه به سود تیم های آسیایی است. دیدید که چقدر عربستان از این موقعیت استفاده و آرژانتین را شکسست داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

سعید یونسی سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر در گفتگوی اختصاصی با خبر ورزشی علت شکست تیم ملی ایران برابر انگلیس را اشتباهات کارلوس کی روش در چینش تیم بر شمرد. حرف های تازه یونسی را در ادامه می خوانید:

از نظر شما مصدومیت بیرانوند و حاشیه های ایجاد شده از سوی تماشاگران چه قدر در شکست سنگین تیم ملی در این بازی تاثیرگذار بود؟

شاید این دو موضوعی که شما به آن اشاره کردید در شکست تیم ملی دخیل بود اما علت اصلی نبود. تماشاگران حاشیه ای برای تیم ملی ایجاد نکردند و اگر هم انتقاد کردند، بعد از این بود که شکست تیم ملی مسجل شده بود و اصلا امیدی به بازگشت نبود. ما اگر در این بازی بازنده شدیم به خاطر اشتباه کارلوس کی روش در چنیش تیم بود. ۷ بازیکن دفاعی در ترکیب تیم ملی. این بدین معنی بود که ما فقط برای دفاع کردن به زمین می رویم. هر چند خوب دفاع نکردیم. در انتقال اصلا برنامه نداشتیم. خط دفاع تیم ملی بسیار ناهماهنگ بود. من تعجب کردم چرا این قدر کارلوس کی روش به نسبت بازی با اروگوئه در ترکیب تیم ملی تغییر ایجاد کرده است. پیش بینی می کردم تیم ملی با ترکیب بازی با اروگوئه به میدان بیاید. ترکیب که اعلام شد، تعجب کردم. خیلی از این بازیکنان در چند سال اخیر در کنار هم بازی نکردند. ۵، ۶ بازیکن شایسته حضور درترکیب تیم ملی نبودند!

کدام بازیکنان؟

روزبه چشمی، سی مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی و…

ما به تفکرات کی روش باختیم؛ نه تماشاگران/ ۵ بازیکن شایسته بازی در تیم ملی نبودند/ اگر کارلوس در ترکیب تیم تغییراتی را ایجاد نکند...

خب به جای این بازیکنان چه کسانی باید در ترکیب تیم ملی بازی می کردند؟

برگزاری بازی های جام جهانی در دوحه به سود تیم های آسیایی است. دیدید که چقدر عربستان از این موقعیت استفاده و آرژانتین را شکسست داد. نمی خواهم پیروزی عربستان در برابر آرژانتین را تنها به این موضوع ربط دهم اما بازیکنان عربستان بارها درچنین شرایط آب و هوایی و چنین زمین هایی بازی کردند. من تعجب کردم چرا کارلوس کی روش از ابتدا از شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در ترکیب استفاده نکرد. آنها در دوحه بازی می کنند و بارها در استادیوم دوحه به میدان رفتند. تطبیق سایر تیم ها با شرایط آب و هوایی دوحه زمان می برد اما تیم ملی از این مزیت استفاده نکرد. ترکیب کارلوس کی روش خیلی عجیب بود.

انگلیسی ها پیش از بازی تصور می کردند که با این نتیجه تیم ایران را شکست دهند؟

اصلا و ابدا. آنالیروز من در تیم الشحانیه انگلیسی است. آنها گفتند که بازی سختی را پیش رو دارند. به این خاطر که بازی در یک کشور آسیایی برگزار می شود و اینکه تیم ملی در انتقال برنامه دارد و بازیکنان با کیفیتی در فاز حمله در اختیار دارد و در دفاع هم تیم خوبی است. اما ما خیلی بد بازی کردیم. ترکیب بد. بدون برنامه در انتقال. مهدی طارمی در نوک خط حمله تنها بود. مدافعانی که سخت گیر نبودند. انگلیسی ها هر کاری که دوست داشتند در زمین انجام دادند. به نظر که با یک تیم آماتور بازی می کنند.

آیا تیم ملی می تواند در دو بازی آینده در برابر آمریکا و ولز برنده باشد؟

من این بازی را هم از نزدیک دیدم. این اتفاق به شرطی رخ می دهد که کارلوس کی روش ۵، ۶ تغییر در ترکیب تیم ملی ایجاد کند. در غیر این صورت من امیدی به نتیجه گیری تیم ملی نخواهم داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x