تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سریک گنبد در اندیشه قهرمانی نیم فصل/ جدال بدون بردها در تهران

  • کد خبر : 278865
  • 02 آذر 1401 - 9:55
سریک گنبد در اندیشه قهرمانی نیم فصل/ جدال بدون بردها در تهران

تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار مهر، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه ۴ آذرماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (سه بازی) و گنبد پیگیری خواهد شد.

تیم سریک گنبد که رکورد بدون باخت بودن خود را طی ۶ هفته گذشته حفظ کرده در این هفته دیداری با تیم طلوع مهر یزد خواهد داشت و با پیروزی در این دیدار به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ برتر زنان معرفی خواهد شد. البته یزدی‌ها با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند و احتمالا برای پیروزی برابر تیم نخست جدول و بهبود جایگاهشان در جدول نیم فصل تمام تلاش خود را خواهند کرد.

تیم سریک گنبد تنها در سه ست از ۶ مسابقه‌ای که پشت سر گذاشته نتیجه را به حریف واگذار کرده که این هم در کنار بدون باخت بودن یک رکورد برای این تیم محسوب می‌شود و با ۶ پیروزی و ۱۷ امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار دارد.

سایپا در تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. رقابتی میان تیم‌های سوم و چهارم جدول که می‌توانند در این دیدار تکلیف جایگاه سومی جدول نیم فصل را مشخص کنند. هر دو تیم ۴ برد و دو باخت در کارنامه دارند اما اصفهانی‌ها تنها با یک امتیاز اختلاف در حال حاضر در رده سوم جدول جای گرفته‌اند و در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه خود را تثبیت خواهند کرد. مسلما سایپا هم برای رسیدن به جایگاه سوم و اتمام نیم فصل با این رتبه خواهد جنگید.

پیکانی‌ها در هفته هفتم در سالن ساپکو به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت. شاگردان فاطمه رشیدی (پیکان) که تنها باختشان برابر تیم نخست جدول سریک گنبد بوده در این دیدار علاوه بر تلاش برای غلبه بر حریف، امیدوار به شکست گنبدی‌ها در دیدار با طلوع مهر یزد و کسب جایگاه نخست جدول هستند.

تیم مس رفسنجان با سه برد و ۹ امتیاز در صورت پیروزی بر پیکان تغییر جایگاهی نخواهد داشت و در جایگاه پنجم باقی می‌ماند.

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های صدیق گفتار وارنا و جهان‌بین چهارمحال به مصاف هم می‌روند تا یکی از آن‌ها تنها برد خود در نیم فصل را به دست آورده و با یک برد با نیم فصل خداحافظی کند. این دو تیم تاکنون هیچ پیروزی‌ای کسب نکرده و هر دو با صفر امتیاز در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند. به این ترتیب جدال این دو تیم برای کسب نخستین پیروزی در نیم فصل خواهد بود.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

* سایپا تهران – ذوب آهن اصفهان – تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۳

* پیکان تهران – مس رفسنجان – تهران، سالن ساپکو، ساعت ۱۳

* سریک گنبد – طلوع مهر یزد – گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۳

* صدیق گفتاروارنا تهران – جهان‌بین چهارمحال – تهران، سالن سیپان، ساعت ۱۳

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x