تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

حاجی‌موسایی: به دنبال طلای تکواندوی جهان هستم

  • کد خبر : 278773
  • 27 آبان 1401 - 9:02
حاجی‌موسایی: به دنبال طلای تکواندوی جهان هستم

نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم تکواندوی ایران گفت: در اولین حضور در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال کسب مدال طلا هستم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” مهدی حاجی موسایی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، اظهار کرد: با توجه به تمریناتی که زیر نظر کادر فنی تیم ملی در چند ماه اخیر داشتیم بدن ما خیلی خوب شده و از نظر فنی نیز ارتقاء داشته‌ایم. همه بچه‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند. امیدوارم بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم و مزد زحماتمان را بگیریم.

نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم ایران، افزود: هر چه در توان دارم می‌گذارم تا به بهترین نتیجه برسم. عنوان داران زیادی در این مسابقات به میدان می‌روند و برای کسب مدال مبارزه می‌کنند. من هم انگیزه بالایی دارم و می‌خواهم توانایی‌هایم را اثبات کنم.

وی درباره مهمترین حریفان خود در این مسابقات، گفت: حریف کره‌ای که قهرمان جهان و آسیاست، جدی‌ترین رقیب در وزن من محسوب می‌شود. همچنین نفرات ترکیه و نیجریه نیز از نفرات مطرح این وزن محسوب می شوند.

حاجی موسایی همچنین گفت: در اولین تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای خوشرنگ ترین مدال به میدان می روم‌. هیچ ترسی از نام حریفانم ندارم. هدفم کسب مدال طلای جهان است چرا که مدال طلا می تواند من را خیلی جلو بیندازد و گام مهمی برای رسیدن به المپیک خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها برای شاد کردن دل مردم با همه وجود تلاش می‌کنند تا به خوشرنگ‌ترین مدال برسند. تکواندوی ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد و شایسته رسیدن به بهترین نتیجه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x