تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

نوری: کی‌روش هم توصیه پذیر شده/ او استاد بازی دفاعی است

  • کد خبر : 278767
  • 27 آبان 1401 - 9:02
نوری: کی‌روش هم توصیه پذیر شده/ او استاد بازی دفاعی است

پیشکسوت فوتبال گفت: هواداران فوتبال خیلی خوش بین هستند که دیگر این دوره مسابقات جام جهانی از گروه بالا بیاییم و در جمع ۱۶ تیم برتر جام قرار گیریم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره لیست اسامی تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در اینکه کی‌روش همیشه در خصوص دعوت از بازیکنان به تیم ملی عدالت را رعایت کرده و همه منتظر بودیم در این دوره هم همین شرایط پابرجا بود و حقی از کسی ضایع نمی‌شد. همیشه معتقد بودیم این مربی از کسی حرف شنوی ندارد، اما با این لیست مشخص شد که این طور نیست. اسکلت اصلی تیم ملی را لژیونرهای ما تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص خط زدن نام محمد محبی از لیست تیم ملی در جام جهانی یادآور شد: محبی در زمره یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده است و حقش بود که در لیست تیم ملی باشد. وقتی او به جام جهانی نمی‌رود، آدم شک می‌کند که کی‌روش هم توصیه پذیر شده است. حالا نبود این مهاجم که مدتی را هم در لیگ پرتغال توپ زده، کمی تو ذوق آدم می‌خورد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه نام ۴ دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای شرکت در جام جهانی وجود دارد، عنوان کرد: برای من دعوت ۴ دروازه‌بان برای جام جهانی خیلی عجیب بود و کی‌روش با قرار دادن یک دروازه‌بان اضافی در لیست تیم ملی، حق یک بازیکن دفاعی یا هافبک را نادیده گرفت.

در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از گروه B جام جهانی صعود کند، تصریح کرد: تیم ملی با حضور بازیکنان سطح بالا، شرایط خوبی را برای حضور در جام جهانی دارد. با وجود این بازیکنان خوب باید فوتبالی درخور و شایسته نام ایران ارائه دهد. با این سیستم و مدل بازی ایران به ویژه در مقابل اروگوئه و سنگال صعود از گروه خیلی غیرمنطقی نیست. هواداران فوتبال خیلی خوش بین هستند که دیگر این دوره مسابقات جام جهانی از گروه بالا بیاییم و در جمع ۱۶ تیم برتر جام قرار گیریم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی در فاز حمله عملکرد بسیار بالایی دارد و در فاز دفاعی هم که خود کی‌روش استاد این مدل بازی است. با این تاکتیک، مدافعان و گلر خوب می‌توانیم باز هم در دفاع خوب‌ترین باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x