تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کیانی و رضایی نمایندگان ایران در روز پنجم

  • کد خبر : 278758
  • 27 آبان 1401 - 9:01
کیانی و رضایی نمایندگان ایران در روز پنجم

در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” و به نقل از مهر، در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکاران ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا جریان، دارد امروز جمعه ۲۷ آبان ماه و در روز پنجم مسابقات تیم ملی ایران دو نماینده دارد.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم که ۴۴ تکواندوکار حضور دارند بعد از یک دور استراحت به مصاف برنه مبارزه بریتانیا و نروژ خواهد رفت. درسمت جدول کیانی حریفانی از کشورهای آلمان، سریلانکا، ساحل عاج، تونس، چین تایپه، چین، گینه و اسلواکی حضور دارند.

در گروه آقایان، متین رضایی قهرمان نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۲ صوفیه، دور نخست در وزن ۶۳- کیلوگرم «دیوی گاردیو» از کلمبیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی برابر «هاکان رچپر» قهرمان نامدار ترکیه‌ای و دارنده رنکینگ ۴ جهان پیکار می‌کند. در سمت جدول رضایی، نمایندگان کشورهای ازبکستان، آذربایجان، بریتانیا، مصر، بلژیک، تونس، قزاقستان، آلبانی، قبرس، سریلانکا و کرواسی حضور دارند. در این وزن ۵۵ تکواندوکار شرکت کرده‌اند.

تیم ملی تکواندو ایران تا کنون موفق به کسب دو مدال برنز توسط رضا کلهر و مهران برخورداری شده است. ابوالفضل عباسی، غزل سلطانی، نرگس میرنواللهی و زینب اسماعیلی نیز از دور مسابقات حذف شده‌اند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه جریان خواهد داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x