تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

محرومیت ملی‌پوشان ساحلی بعد از حمایت از اعتراضات؟

  • کد خبر : 278749
  • 27 آبان 1401 - 9:01
محرومیت ملی‌پوشان ساحلی بعد از حمایت از اعتراضات؟

خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جان بین قاره‌ای در دبی که با شکست برزیل به دست آمد، کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه کمیته فوتبال ساحلی اعلام کرد با بازیکنانی که در جریان بازی‌ها اصول اخلاقی را رعایت نکردند، برخورد خواهد کرد. خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند؛ سعید پیرامون، محمد احمد زاده و مصطفی کیانی.

سایت فدراسیون فوتبال، اما خبری در این باره منتشر نکرد و این بدین معنی است که خبر فوق در حد شایعه است.

در همین زمینه ولی باشگاه مس شهر بابک پویا سیف پناهی بازیکن کرد خود را به دلیل توهین به بازیکنان تیم ملی تا اطلاع ثانوی محروم کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای از تیم ملی حمایت کرد. این بیانیه بعد از آن صادر شد که یحیی گل محمدی در استوری خود به بازیکنان تیم ملی، به خاطر عدم طرح مشکلات مردم در دیدار با رییس جمهور، حمله کرد و نمره آن‌ها را در معرفت صفر خواند. باشگاه پرسپولیس هم چنین یحیی گل محمدی را به کمیته انضباطی احضار کرد.

خبرورزشی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x