تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک سرمربی تیم کشتی استان البرز شد

  • کد خبر : 278632
  • 24 آبان 1401 - 22:50

مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاد استان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.

علیرضا رضایی  قهرمان سال های نه چندان دور کشتی آزاد جهان و المپیک در گفت و گو با ایسنا گفت: استان البرز از دیرباز مهد کشتی کشور بوده و قهرمانان بنامی از این استان در آوردگاه‌های جهانی و بین المللی توانسته اند حائز کسب مقام شوند.
وی افزود: این استان از پتانسیل بسیار بالایی به خصوص در رشته کشتی برخوردار است و این نشان از حضور مربیان و پیشکسوتان بنام این رشته در این استان دارد.
رضایی در خصوص حضور خود به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز گفت: با توجه به شناختی که از کشتی استان البرز داشتم و هچنین ارادتی که خدمت همه بزرگان کشتی این استان دارم به البرز آمدم  تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار کشتی گیران این استان قرار دهم.
وی تصریح کرد: امیدواریم با کمک دوستان و کشتی گیران بتوانیم یک تیم کاملا منسجم جهت حضور در مسابقات کشوری آماده کنیم تا کشتی گیران البرزی با شریط بهتری بتوانند در مسابقات حضور پیداکنند.
وی خاطرنشان کرد: قطعا می توانیم درمسابقات کشوری و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم و امیدواریم روزی البرز را به عنوان یک استان کشتی خیز همانند مازندران معرفی کنیم .
در ادامه مهدی یوسفی فر سرپرست هیات کشتی استان البرز اظهار کرد: در این مدت که سرپرستی هیات بزرگ کشتی استان البرز را عهده دار شدم جای خالی تیم کشتی البرزدر مسابقات کشوری کاملا حس می شد.
وی با اشاره به اینکه باید تیم کشتی استان در رده های مختلف سنی به جایگاه واقعی خود بازگردد گفت: با تصمیم اعضای هیات رئیسه کشتی استان،آقای علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد  جهان و المپیک بعنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شدند.
وی تصریح کرد: امیدوارم  با ایشان  به عنوان سرمربی شاهد موفقیت و حضور کشتی گیران البرزی در تیم های مختلف کشتی کشورمان در تیم های ملی باشیم.
علیرضا رضایی، زاده ۲۰ تیر ۱۳۵۵ در تهران است . رضایی در المپیک ۲۰۰۴ آتن مدال نقره را کسب کرد که اولین مدال المپیک ایران در دسته فوق سنگین‌وزن بود. او همچنین برنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال ۲۰۰۳، برنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ و قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۳ است. او پس از بازنشستگی به مربیگری روی‌آورد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x