تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

استاندار: مشکلات عمده البرز مربوط به زیرساخت ها است

  • کد خبر : 278631
  • 24 آبان 1401 - 22:49

استاندار البرز، ریشه بسیاری از مشکلات مردم این استان را ناشی از محدودیت زیر ساخت ها در بخش های مختلف دانست.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در ملاقات با شماری از مردم استان البرز افزود: یکی از مشکلات مردم مربوط به ترافیک جاده ای است که براین اساس اعتبارات راه های استان البرز را پنج برابر کرده ایم تا بتوانیم گامی موثر برای باز کردن گره های کور ترافیک به ویژه در محور تهران – کرج – قزوین، برداریم.
وی بیان داشت: طرح های کارآمد برای برون رفت از گره های ترافیکی استان البرز در دست اقدام است؛ بنابراین به زودی شاهد تحولات محسوسی در تسهیل و تسریع تردد مردم خواهیم بود.
عبداللهی افزود: همواره درصدد هستیم که با شکیبایی و ارائه راهکارهای قانونی، مشکلات مردم را رسیدگی و حل کنیم.
وی ادامه داد: اقناع سازی مردم در خصوص مطالبات مطرح شده را باید مد نظر داشته باشیم چراکه برخی افراد از قوانین بی اطلاع هستند.
عبداللهی گفت: طی مدت یک سال با حدود ۲ هزار تن از مردم استان در قالب سه شنبه های مردمی و دیدارهای چهره به چهره، گفتگو کرده ام.
وی افزود: با حضور در محله های کم برخوردار نیز با همراهی مدیران کل استان با بیش از ۶ هزار نفر از ساکنان محله ها دیدار داشته ایم و برای حل مشکل و مطالبه آنها دستور لازم صادر شده است.
استاندار البرز گفت: البته این دیدار ها هیچ گونه محدودیت و زمان خاصی ندارد و همواره در فرصت های مختلف،پذیرای مردم شریف استان هستم و سعی دارم که با تمام وجود گوش شنوای دغدغه های آنها باشم.
استاندار البرز امروز در ملاقات مردمی خود پای صحبت های ۶۶ تن از مردم شریف استان نشست.
عبداللهی در حاشیه گفت و گوی برخط از طریق سامانه سامد (۱۱۱) و دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم شریف استان که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری صورت گرفت،
با ۴۶ تن از مردم شریف استان به صورت چهره به چهره و ۲۰ تن به صورت برخط گفت و گو کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x