تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حمایت پیشکسوت فوتبال از لیست کی‌روش و خط زدن سرلک

  • کد خبر : 278528
  • 24 آبان 1401 - 4:10
حمایت پیشکسوت فوتبال از لیست کی‌روش و خط زدن سرلک

پیشکسوت فوتبال ایران از فهرست نهایی سرمربی تیم ملی برای جام جهانی حمایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

در فاصله یک هفته مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی، فهرست ۲۶ نفره مدنظرش را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد. در این فهرست نام بازیکنانی مانند محمدرضا اخباری، سامان فلاح، امید نورافکن و میلاد سرلک دیده نمی‌شود.

حمید درخشان در خصوص فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی گفت: فکر می‌کنم این کاملترین لیست ممکن بود. همه آنهایی که در لیست هستند بهترین‌های ایران هستند و باید به انتخاب کی‌روش احترام بگذاریم. بالاخره سرمربی تیم ملی باتوجه به شرایط تاکتیکی خودش بازیکن انتخاب می‌کند.

وی در خصوص غیبت میلاد سرلک و امید نورافکن در فهرست نهایی خاطرنشان کرد: هم در پست نورافکن و هم در پست سرلک بازیکنان زیادی داریم که در لیست نهایی هستند. این دو فوتبالیست‌های خوبی هستند اما جام جهانی جای بازیکن باتجربه است که بتواند در شرایط سخت اشتباه نکند و به کار تیم بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حضور ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی تیم ملی هم عنوان کرد: بالاخره این انتخاب سرمربی بوده. البته باتوجه به حساس بودن پست دروازه‌بان، بردن ۴ دروازه‌بان به قطر خیلی هم بد نیست. البته در نهایت یک دروازه‌بان درون دروازه و یکی هم روی نیمکت خواهد بود.

درخشان در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی چند امتیاز در قطر کسب خواهد کرد؟ گفت: ما تیم خوبی مخصوصا در بخش دفاعی هستیم، اما کارمان بسیار سخت است. با این وجود و باتوجه به سه تیم دیگر من فکر می‌کنم که اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم ۴ امتیاز در گروه خودمان کسب کنیم.

حمایت پیشکسوت فوتبال از لیست کی‌روش و خط زدن سرلک

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز ۲۹ آبان و با دیدار تیم‌های قطر و اکوادور در افتتاحیه رسما آغاز می‌شود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x