تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تیم ملی تا فینال لباس سفارش داده است

  • کد خبر : 278519
  • 24 آبان 1401 - 4:09
تیم ملی تا فینال لباس سفارش داده است

مجید ساعدی فر گفت: تیم ملی از ما ۶۰۰ دست لباس تهیه کرده است یعنی تا بازی فینال!

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در حاشیه پیش بینی خود از مسابقات این دوره، به تعداد بالای سفارش لباس ها اشاره و تاکید کرد که این تعداد تا دیدار فینال هم کافی است.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای اولین بار با لباس تولید داخل در مسابقات جام جهانی حضور پیدا می کند که به دنبال اولین صعود از دور گروهی است. این اتفاق اگر رخ بدهد قطعا به نفع برند تولید کننده لباس های تیم ملی خواهد بود. البته فدراسیون فوتبال به گفته ساعدی‌فر از همین حالا فکر صعود غیرممکن به فینال را هم کرده و تا دیدار نهایی البسه خود را تهیه کرده که در نوع خود اقدام عجیبی است.

ویدئو: ۲۶۴۴۷۳

ساعدی فر که میهمان برنامه ورزش بود در این خصوص گفت: تا فینال از ما لباس گرفتند. ۶۰۰ پیراهن قرمز و ۶۰۰ پیراهن سفید سفارش دادند. پرسیدم گفتند سه بازی دوستانه داریم و خود جام هم که هفت مسابقه هست.

به گفته تولید کننده البسه تیم ملی، فدراسیون فوتبال در مجموع ۱۲۰۰ پیراهن برای جام جهانی درخواست کرده که عدد قابل توجهی است. البته معمولا در حین مسابقات چنین تعدادی برای فدراسیون ها خیلی هم زیاد نیست. شاید احتمال صعود به مراحل بالاتر کم باشد اما قطعا تحت هر شرایطی، طالب پیراهن های اورجینال تیم ملی در کوران مسابقات از سوی افراد و نهادهای مختلف کم نخواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x