تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ما فوتبالیستیم، سیاست برای سیاستمدارها باشد

  • کد خبر : 278514
  • 24 آبان 1401 - 3:36

هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه، می‌گوید با فیفا موافق است که در جام جهانی تمرکز باید روی فوتبال باشد و نه سیاست.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

خبرآنلاین: هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه، می‌گوید با فیفا موافق است که در جام جهانی تمرکز باید روی فوتبال باشد و نه سیاست.

درحالیکه تنها چند روز به شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده موج انتقادی از سیاست‌های دولت قطر و انتقاد از میزبانی این کشور به شدت افزایش یافته است.

کاپیتان تیم ملی فرانسه امروز در کنفرانس خبری این تیم پیش از عزیمت به قطر گفت بازیکنان بیش از حد با فشار مواجه شده‌اند و همانطور که فیفا گفته بود تمرکز در این تورنمنت باید فوتبال باشد و نه مسائل دیگر.

فیفا اخیرا در نامه‌ای رسمی به همه سی و دو تیم حاضر در جام جهانی از آنها خواسته بود تمرکز اصلی‌شان فوتبال باشد و سیاست را به سیاستمداران واگذار کنند.

هوگو لوریس گفت:” راستش در این مورد با فیفا موافق هستم. فشار بیش از حدی به بازیکنان وارد می‌شود ولی ما در پایین‌ترین نقطه این زنجیره هستیم و درست نیست که همه فشارها روی ما باشد. اگر کسی می‌خواهد فشار وارد کند قبل از هر چیز باید این را در نظر گرفت که این فشارها باید از ۱۰ سال پیش شروع می‌شد تا نتیجه بدهد. حالا دیگر خیلی دیر شده است. باید این را درک کنید که این فرصتی است که هر چهار سال یک بار در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و هر فوتبالیستی می‌خواهد هر طور شده در آن موفق بشود. تمرکز ما باید روی زمین مسابقه باشد و بقیه به عهده سیاستمداران است. ما ورزشکاریم”.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x