تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

این بازیکنان از خط خوردن ناراحت نمی شوند

  • کد خبر : 278228
  • 19 آبان 1401 - 12:52
این بازیکنان از خط خوردن ناراحت نمی شوند

تمرینات تیم ملی در روزهای اخیر علاوه با بازیکنان داخلی با حضور چند بازیکن رده سنی امید و جوانان دنبال شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، این بازیکنان به این بهانه به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا تمرینات تاکتیکی کی روش برای بازیکنان داخلی پیش از شروع جام جهانی با کیفیت مطلوبی برگزار شود. اگر حضور این بازیکنان نبود با توجه به تعداد کم بازیکنان داخلی در اردوی تیم ملی امکان برگزاری برخی از تمرینات تاکتیکی به طور حتم وجود نداشت. البته این حرکت کی روش یک تیر و دو نشان بود و نسبت به بازیکنان جوان ایرانی شناخت بیشتری پیدا کرد و در ماه های آتی و به منظور جوانگرایی تیم ملی می تواند تصمیمات خوبی در دعوت از این بازیکنان بگیرد.

به نظر می رسد امشب و در بازی با نیکاراگوئه ماموریت این بازیکنان جوان به پایان برسد. بازیکنانی چون آریا برزگر، مهدی احمدی، احمد شریعت زاده، امیر علی صادقی، محمد قربانی، مهدی هاشمی نژاد و… بعد از این بازی کارلوس کی روش لیست نهایی تیم ملی را برای سفر به دوحه منتشر می کند و با توجه به ترافیک موجود در خطوط سه گانه تیم ملی کمی دور از ذهن است جوان ها در ترکیب تیم ملی جای بگیرند. به خصوص که جام جهانی به تعبیر کارلوس کی روش جایگاه حضور بازیکنان باتجربه است.

به طور حتم این بازیکنان جوان از خط خوردن ناراحت نمی شوند. در این برهه از  زمان قرار به دعوت آنها به تیم ملی نبود اما در اردوی تیم ملی حاضر شدند و زیر نظر کارلوس کی روش و در کنار بازیکنان اسمی فوتبال دو سه هفته ای تمرین کردند و این یک تجربه خوب برای این بازیکنان جوان بود. از همه مهمتر شناخت کی روش از آنها بود که ممکن است در آینده منجر به دعوت دوباره به اردوی تیم ملی شود. این بازیکنان با خاطره ای خوش اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد و جزء معدود دفعات در زندگی فوتبال آنها خواهد بود که خط خوردن از تیم ملی برایشان تلخ نخواهد بود.

تیم ملی بعد از بازی با نیکاراگوئه تمرین ریکاوری انجام می دهد و قرار است روز ۲۳ آبان راهی دوحه شود. آخرین برنامه تیم ملی پیش از شروع جام جهانی بازی با تونس خواهد بود که این بازی ۲۵ آبان در دوحه برگزار می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x