تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فلاحت زاده: ملی پوشان فوتبال ساحلی مزد زحمات خود را گرفتند

  • کد خبر : 277732
  • 17 آبان 1401 - 8:13
فلاحت زاده: ملی پوشان فوتبال ساحلی مزد زحمات خود را گرفتند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ملی پوشان بازی سختی برابر تیم ملی برزیل داشتند، اما در نهایت مزد زحمات خود را گرفتند و قهرمان شدند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

فرشاد فلاحت زاده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره قهرمانی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای اظهار کرد: تیم ملی ایران چندین سال است که برترین تیم ساحلی دنیا است. بازیکنان در فینال بازی سختی برابر تیم برزیل داشتند، اما در نهایت مزد زحمات خود را گرفتند و قهرمان شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل پوست اندازی کرده است 

فلاحت زاده درباره تیم فوتبال ساحلی برزیل گفت: زمانی که ما بازی می‌کردیم  تیم ملی برزیل ۱۰۰ درصد توانمندی داشت، اما اکنون این تیم به همراه تیم‌های پرتغال و اسپانیا  پوست اندازی کردند و از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند. تیم ژاپن تیم اول آسیا بود، اما امسال فقط از یک بازیکن برزیلی بهره می‌برد.

باید از بازیکنان جوان در تیم ملی فوتبال ساحلی استفاده شود 

او افزود: به نظرم برخی از بازیکنان فوتبال ساحلی بازنشسته شدند و باید بازیکنان جوان به تیم ملی ساحلی بیایند و از توانشان استفاده شود. بازیکنان جوان زیادی در لیگ ساحلی داریم که کادر فنی می‌تواند آن‌ها را انتخاب کرده و در اردوی تیم ملی حضور یابند.

نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی صحیح نبود 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از همان ابتدا مشخص بود که تیم ملی کشورمان به فینال می‌رود، چون بقیه تیم‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و تفاوت زیادی بین ملی پوشان ما و سایر تیم‌ها وجود داشت. با وجود اینکه هاشم پور و نادری جزو شاگردان من بودند، اما به نظرم نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی ایران صحیح نبود.

از نوابغ فوتبال ساحلی استفاده نمی شود 

او افزود: ما با مربیگری هاشم پور و احمدزاده هم می‌توانستیم قهرمان شویم. همچنین علت گرفتن کاپیتانی از احمدزاده به مسیگر چه بوده است؟ احمدزاده توانمندترین بازیکن ساحلی دنیا است.  چرا حسین عبداللهی و پیمان حسینی به تیم ملی دعوت نشدند و خیلی راحت از کنارشان گذشتند؟  در حال حاضر از نوابغ فوتبال ساحلی استفاده نمی‌شود. من در کمیته فوتبال ساحلی عضو هستم اما امثال رضا حسن زاده و بهزاد دادش زاده که زحمت زیادی برای فوتبال ساحلی کشیدند، دیگر اسمی از آن‌ها نیست. دلایل این موضوع را شفاف و روشن بگویند و موشکافی صورت بگیرد.

فلاحت زاده در پایان گفت: جام بین قاره‌ای مسابقات معتبری محسوب می‌شود و پیش زمینه‌ای برای مسابقات قهرمانی جهان است. به نظرم این رقابتها، بازی‌های تدارکاتی خوب و جانداری بوده و نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شد و می‌توانند در مسابقات قهرمانی جهان استفاده کنند.    

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x