تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

گلر تیم ملی در قطر از نگاه شماره یک جام جهانی ۲۰۰۶

  • کد خبر : 277703
  • 17 آبان 1401 - 8:11
گلر تیم ملی در قطر از نگاه شماره یک جام جهانی ۲۰۰۶

ابراهیم میرزاپور شانس علیرضا بیرانوند را برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بالاتر از دیگر دروازه بانان می داند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ورزش سه، ابراهیم میرزاپور در جام جهانی ۲۰۰۶ طی سه بازی مرحله گروهی درون دروازه تیم ملی ایران حضور داشت. او که خیلی وقت است کفش های خود را آویخته، در مورد شرایط دروازه بانان تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر گفت: دروازه بان بسیار آماده در اردوی تیم ملی حضور دارند که همین آمادگی باعث شده تا این بازیکنان هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی داشته باشند.

او در صحبت با فوتبال برتر و در پاسخ به این سوال که به نظرت در این ترافیک دروازه بان‌ها، شماره یک به چه کسی می رسد تاکید کرد: به نظر من شانس بیرانوند با توجه به اینکه در این چند سال اخیر دروازه بان اول ایران بود و در دوره قبلی نیز به عنوان دروازه بان اول بود و بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشت. همین تجربه می تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ کمک زیادی به او کند.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی با کی روش گفت: باید ابتدا از زحمات آقای اسکوچیچ که در آن شرایط، یکی از راحت ترین صعودهای تیم ملی را رقم زد، تشکر کنم. آقای کی روش هم که شناخت خیلی خوبی از بازیکنان ما دارد. ایشان دو دوره متوالی ایران را به جام جهانی برد و انشالله که تجربه این مربی بتواند به تیم ملی ایران در قطر کمک کند.

میرزاپور با تاکید به اینکه خواسته ها از تیم ملی باید منطقی باشد افزود: آرزوی همه انجام بازی های قابل قبول و صعود به مرحله بعدی است. این چیزی است که اعضای تیم بیش از همه آن را درک می کنند. ما نباید این استرس و فشار را به بچه ها وارد کنیم که می رویم آن جا و حتما باید صعود کنیم. همین خودش باعث ایجاد استرس می شود. تیم خوبی مثل ایتالیا اصلا در این تورنمنت حضور ندارد پس حضور تیم ملی باعث افتخار است. انشالله که در آن جا بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشته و به دور بعد صعود کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x