تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

شهرستان فردیس به لحاظ سرانه آموزشی در ردیف آخر کشور است

  • کد خبر : 277681
  • 16 آبان 1401 - 15:45

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس گفت: شهرستان فردیس به لحاظ برخورداری از سرانه آموزشی و تفریحی برای دانش آموزان در رتبه آخر کشور و استان البرز قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ابوالحسن معظمی گودرزی روز یکشنبه در آیین تجلیل ازدانش آموزان برتر علمی شهرستان فردیس افزود: این شهرستان با وجود داشتن ۱۰۰ هزار دانش آموز یک اردوگاه فرهنگی تفریحی ندارد ضمن آنکه برای شرکت گسترده دانش آموزان در برنامه های فرهنگی با محدودیت مکانی مواجه است.
وی بیان داشت: با این اوصاف اردوهای درون مدرسه ای و المپیادهای ورزشی و برنامه های متنوع برای دانش آموزان در مدارس فردیس در حال اجرا است.
معظمی گودرزی گفت: برای ایران قوی گام بر می داریم هر چند که دشمن نمی خواهد شاهد پیشرفت کشورمان در جایگاه والاتر باشد بنابر این دشمن به دنبال منحرف کردن جوانان ما از طریق شبکه های اجتماعی ماهواره و اینترنت است.
 

 
نایب رییس شورای اسلامی شهر فردیس در این آیین بیان داشت : امروز اعتبار کافی برای امور فرهنگی دانش آموزان در شهرستان فردیس نداریم.
سیدمعظم معصوم زاده، افزود: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس اقدامات خوبی مربوط به ۱۳ آبان انجام داد که قابل تقدیر است ضمن آنکه برنامه های آموزشی باید با محوریت مدارس و آموزش و پرورش اجرا شود تا شاهد پیشرفت دانش آموزان باشیم.
وی بیان داشت: نهاده‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند و آموزش و پرورش یکی از این نهادها است که زمینه ساز شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می باشد.
وی اظهار داشت: امروز تربیت و جامعه پذیری ۲ مولفه هستند که در خانواده آغاز و در مدرسه قوام و جهت پیدا می کند؛ سندتحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس ساحت های ششگانه تعریف شده و یکی از آن ساحت ها تربیتی،اخلاقی و عبادی است.
معصوم زاده گفت: باید کار امور فرهنگی به آموزش و پرورش سپرده شود و درصد قابل توجهی از بودجه شهرداری ها به امورات فرهنگی به آموزش و پرورش اختصاص دهند زیرا مخاطبان ما دانش آموزان هستند تا بتوانیم آنها را پوشش دهیم.
محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس در این نشست بیان داشت: فردیس با مشکلات زیرساختی فراوانی مواجه است برای ساماندهی مسائل شهری با برنامه ریزی در جهت رفع کاستی ها هستیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x